کد خبر : 1667905 | 22 بهمن 1398 ساعت 15:08 | 77.3K بازدید | 0 دیدگاه

یحیی با یک مهاجم در مقابل الدحیل؛

نیمکت پرسپولیس در کانون توجه نشریات قطری!

در شرایطی که توجه ویژه رسانه‌های قطری به کریستین اوساگوآنا مهاجم نیجریایی پرسپولیس است اما احتمالا یحیی او را نیمکت نشین خواهد کرد.

نیمکت پرسپولیس در کانون توجه نشریات قطری!

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس در شرایطی به مصاف الدحیل خواهد رفت که سیستم این تیم نسبت به بازی دربی تغییراتی خواهد داشت‌. مهم‌ترین تغییر، استفاده از سیستم ۴۵۱ به جای ۴۴۲ است که یک مهاجم را از ترکیب پرسپولیس خارج کرده و به صف هافبک‌ها یک بازیکن اضافه می‌کند.

 

بنابر شنیده‌ها، کریستین اوساگوآنا امروز بازی را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد و علی علیپور تک مهاجم سرخپوشان خواهد بود. این در حالی است که رسانه های قطری توجه ویژه ای به اوساگوآنا داشته‌ و بیش از همه، درباره او نوشته‌اند. دلیل این موضوع اما نه توانایی های فنی مهاجم نیجریایی بلکه عملکرد درخشان او برابر دیگر تیم قطری یعنی الغرافه است.

 

مهاجم جدید پرسپولیس که در دربی با وجود ارسال یک پاس گل، عملکرد خیلی خوبی نداشت، فصل گذشته در دیدار با الغرافه بهترین بازیکن ذوب آهن بود و با پیراهن این تیم سبزپوش، در نقش منجی ظاهر شد. او در ابتدای نیمه دوم با ضربه سر دروازه یاران مهدی طارمی را گشود و چند دقیقه بعد نیز به نژادمهدی پاس گل داد. وی همچنین یک شوت فوق العاده هم زد که با بدشانسی گل نشد.

 

 

همین نمایش سبب شده تا او مورد توجه قطری ها باشد. اما نکته جالب دیگر این است که سرمربی پرسپولیس نیز در کانون توجهات خبرنگاران قطری است. یحیی که یک بار به عنوان سرمربی ذوب آهن تیم الدحیل را شکست داده، روز گذشته نیز با یادآوری آن بازی در نشست خبری‌اش مواجه شد.

 

حالا باید دید نیمکت پرسپولیس چه تاثیری در این بازی خواهند داشت. در دیدار قبلی سرخ ها، بشار رسن و آنتونی استوکس به عنوان بازیکن تعویضی نتیجه را تغییر دادند که البته در این میان نقش یحیی گل محمدی را هم نباید از یاد برد. امروز بار دیگر پرسپولیسی ها دوباره منتظر این تدبیر از سوی کادرفنی و این درخشش از سوی تعویضی ها خواهند بود.

 

 

دیدگاه‌ها