کد خبر : 1667942 | 22 بهمن 1398 ساعت 19:22 | 40K بازدید | 0 دیدگاه

مائوریتسیو ساری در یوونتوس تنهاست! (عکس)

مائوریتسیو ساری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس در شرایط دشواری قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، وقتی در پایان فصل گذشته خبر جدایی مکس آلگری بعد از پنج فصل درخشان و دو بار راهیابی به فینال لیگ قهرمانان از یوونتوس منتشر شد، هواداران این تیم امیدوار به ورود یک نام بزرگ و پرافتخار در رختکن این تیم بودند، اما علیرغم مطرح شدن اسامی فراوان مانند مائوریتسیو پوچتینو، آنتونیو کونته و پپ گواردیولا، در نهایت مائوریتسیو ساری هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

 

مائوریتسیو ساری که فقط در دوران مربیگری اش یک جام آنهم چند ماه قبل با چلسی گرفته بود، شروع خوبی در یووه داشت و این تیم بسان سالهای گذشته مدعی اول فتح سری آ بود، اما نتایج پرفراز و نشیب هفته های اخیر جایگاه او را به خطر انداخته و در همین اواسط فصل اسامی چند سرمربی بزرگ برای جانشینی مائوریتسیو ساری مطرح شده است.

 

لارپایلیکا امروز مدعی شد برخی از بازیکنان بزرگ یوونتوس از کار کردن با مائوریتسیو ساری رضایت ندارند. به عنوان مثال حدود دو ماه قبل بود که کریستیانو رونالدو علنا از تعویض شدن در دو بازی متوالی گله کرد و به نظر می رسد سرمربی ایتالیایی در رختکن بیانکونری فرد محبوبی به شمار نمی آید. همچنین این نشریه مدعی شد تردیدی در مورد جدایی ساری در پایان فصل وجود ندارد.

 

نشریه کوریره دلااسپورت نیز امروز با چاپ گزارشی در این رابطه صحبت کرده و از تیتر "ساری تنها است"، استفاده کرده است. شکست غیرمنتظره هفته گذشته برابر ورونا، باعث شده شانس یوونتوس برای فتح نهمین اسکودتوی متوالی به خطر افتد و با ادامه این روند، بعید است آندره آنیلی در هفته های آتی تمایلی به کار کردن با مائوریتسیو ساری از خود نشان دهد.

 

1477472

دیدگاه‌ها