کد خبر : 1667994 | 22 بهمن 1398 ساعت 23:24 | 65K بازدید | 0 دیدگاه

ارلینگ هالند؛ جانشین بهترین گلزن تاریخ سیتی

منچسترسیتی از همین حالا برای جذب ارلینگ هالند، مهاجم جوان دورتموند برنامه ریزی کرده است.

ارلینگ هالند؛ جانشین بهترین گلزن تاریخ سیتی


به گزارش "ورزش سه"، درخشش فوق العاده ارلینگ هالند در لباس سالزبورگ در لیگ قهرمانان باعث شد تیم های بزرگ اروپایی برای خرید او دست به کار شوند، اما این دورتموند بود که گوی سبقت را از دیگر رقبا ربوده و این مهاجم ارزشمند را جذب کرد. اما کالچومرکاتو مدعی شد منچسترسیتی از همین حالا تلاش برای ارلینگ هالند را آغاز کرده است. اخباری در مورد احتمال فعال شدن بند آزادسازی قرارداد ارلینگ هالند از یک سال دیگر منتشر شده و سیتیزن ها قصد دارند در آن مقطع و سریع تر از دیگر رقبا برای خرید این بازیکن اقدام کنند.

 

1474877

 

قرارداد سرخیو آگوئرو، بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچسترسیتی در تابستان سال 2021 به پایان خواهد رسید و سیتی ارلینگ هالند را به عنوان جانشین او در نظر گرفته است. ارلینگ هالند شروعی طوفانی در تیم جدیدش داشته و در همین مدت کوتاه هفت بار برای زنبورها موفق به گلزنی شده است. بسیاری معتقدند ارلینگ هالند می تواند در سال های آتی یکی از نامزدهای مهم دریافت جوایز فردی از جمله توپ طلا لقب گیرد.

 

اما در صورت ادامه این روند، قطعا سیتی کار آسانی برای خرید ارلینگ هالند نخواهد داشت و تیم های بزرگ چون رئال مادرید، بارسلونا، یوونتوس و منچستریونایتد که پیش از این نیز به دنبال جذب او بودند، رقیب سیتی در مسیر انتقال ارلینگ هالند خواهند بود.

دیدگاه‌ها