کد خبر : 1667995 | 22 بهمن 1398 ساعت 23:44 | 40.2K بازدید | 0 دیدگاه

بحران بزرگ اتلتیکو پیش از دیدار با لیورپول

اتلتیکومادرید در آستانه دیدار برابر لیورپول دچار بحران بزرگ مصدومیت شده است.

بحران بزرگ اتلتیکو پیش از دیدار با لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، بی شک بدترین قرعه ممکن برای دیگو سیمئونه و تیمش، رویارویی با مدافع عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بود. لیورپول در این فصل نیز در لیگ برتر تیمی بی رقیب بوده و اتلتیکومادرید کار دشواری برای مقابله با شاگردان یورگن کلوپ خواهد داشت. اما در این میان تعداد بازیکنان مصدوم، شرایط را برای اتلتیکومادرید بسیار دشوارتر از گذشته کرده است.

 

1473879

 

دیگو کاستا، مهاجم باتجربه و اسپانیایی اتلتیکومادرید از ماه نوامبر قادر به همراهی تیمش نبوده و بعید است در دو دیدار مقابل لیورپول نیز بتواند برای روخی بلانکوس به میدان برود. آلوارو موراتا، دیگر مهاجم اسپانیایی این باشگاه نیز چند هفته قبل و در دربی برابر رئال مادرید آسیب دید و شانس چندانی برای رسیدن به این مسابقه ندارد.

 

دیگر عنصر هجومی و غایب اتلتیکومادرید مقابل لیورپول، ژائو فلیکس ستاره جوان و پرتغالی این تیم است که در تابستان گذشته به عنوان گران ترین بازیکن تاریخ اتلتیکو راهی این تیم شد و حالا دچار مصدومیت عضلانی شده است.

 

کیه‌ران تریپیر، بازیکن سابق تاتنهام نیز پس از انجام عمل جراحی کشاله ران، این دیدار را از دست خواهد داد. شرایط خوزه خیمنز، سانتیاگو آریاس و هکتور هررا نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد و مشخص نیست دیگو سیمئونه برابر لیورپول قادر به استفاده از آنها خواهد بود یا خیر.

دیدگاه‌ها