کد خبر : 1668007 | 23 بهمن 1398 ساعت 08:45 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

فرصت طلب، جنگجو و گلزن

نیش اول را"مانژو"به پرسپولیس زد(عکس)

هزینه گزاف برای خرید ستاره کروات و پابه سن گذاشته قهرمان سری A ایتالیا باعث شد تا تفاوت ها در اولین هفته لیگ قهرمانان آسیا رقم بخورد.

به گزارش "ورزش سه"، در همان روزهای ابتدایی پنجره زمستانی سران متمول الدحیل به سراغ ستاره پابه سن گذاشته اما پرمشتری یوونتوس ایتالیا رفتند تا ماریو مانژوکیچ 33 ساله را به دوحه بکشانند. این بازیکن در حالی راهی لیگ ستارگان شد که در همان مقطع مشتریان سرشناسی در اروپا داشت اما الدحیل با پیشنهاد مالی وسوسه کننده توانست او را با سالی 10 میلیون یورو دستمزد به تور بیاندازد.


ستاره کروات که سابقه حضور در فینال جام جهانی 2018 را نیز در کارنامه داشت در همان ششمین دقیقه بازی تفاوت ها را در مصاف الدحیل با پرسپولیس رقم زد جایی که با حرفه ای گری از اشتباه مرگبار مدافعان مهمان ایرانی نهایت بهره را برد و توانست فرصت طلبی خود را با یک ضربه سر به رخ همگان بکشد.


این بازیکن بعد از این گل هم در کنار ادمیلسون جونیور بلژیکی همین طور هان تائه از کره شمالی مثلث مرگباری تشکیل دادند که هر کاری دل شان می خواست برابر ساختار تدافعی پرسپولیس انجام داد. حضور مانژو که نیش اول را به پرسپولیس ایران ریخت در طول 90 دقیقه به قدری تاثیرگذار بود که رکراکی سرمربی مراکشی ترجیح داد با وجود خستگی از این ستاره کروات تا دقیقه 90 در زمین بهره ببرد.

 

1477501

دیدگاه‌ها