کد خبر : 1668036 | 23 بهمن 1398 ساعت 10:52 | 32.8K بازدید | 0 دیدگاه

شجاع - مانژو؛ یک خطا و یک غفلت عجیب!

شجاع خلیل زاده مدافع تیم پرسپولیس تلاش زیادی انجام داد تا ماریو مانژوکیچ را متوقف کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی با دو گل مقابل الدحیل شکست خورد که هر دو گل شاگردان الرکراکی در دقایق ابتدایی زده شد. ماریو مانژوکیچ نیز توانست در اولین بازی خود با پیراهن الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا، با استفاده از قدوقامت بلندش، دروازه پرسپولیس را فرو بریزد. اما در صحنه گل مانژوکیچ، علاوه بر توانایی‌های فردی ستاره سابق یوونتوس، غفلت مدافعان پرسپولیس نیز تاثیرگذار بود.

 

ابتدا مانژو بالای سر محمد نادری سرزنی کرد، سپس در حالی که بازی جریان داشت، شجاع خلیل زاده برای لحظاتی بیخیالِ مسابقه شد و به سمت داور رفت و در شرایطی که نه خلیل زاده و نه نادری، مانژوکیچ را مهار نکرده بودند، او گل نخست را در دقیقه پنج بازی به ثمر رساند.

 

1477559

 

شجاع که در این بازی تعداد پاس بیشتری نسبت به تمام مدافعان پرسپولیس داشت، تمام تلاش خود را کرد تا در مقابل ماریو مانژوکیچ سربلند باشد اما در بعضی دقایق اسیر حرفه ای گری این بازیکن شد. در یک صحنه باوجود این که تصاویر تلویزیونی خطا روی مهاجم کروات را نشان نمی‌دادند، مانژوکیچ خود را بر روی زمین انداخت و یک خطای پشت محوطه گرفت که با ضربه معز علی، تا آستانه فرو ریختن دوباره دروازه پرسپولیس نیز پیش رفت.

 

خلیل زاده در مقابل الدحیل 8 دوئل هوایی داشت که در اکثر آن ها پیروز شد. وی همچنین شش کنش دفاعی داشت و بیشترین تعداد خطا در بین مدافعان را نیز به نام خود ثبت کرد. باوجود این نمایش قابل قبول، حالا همان صحنه ای که شجاع مانژوکیچ را رها کرد و به سمت داور رفت، در شبکه های اجتماعی بازخورد و بازنشر بسیار زیادی داشته و هواداران پرسپولیس نسبت به واکنش مدافع شماره 3 ناراضی هستند.

دیدگاه‌ها