کد خبر : 1668065 | 23 بهمن 1398 ساعت 11:48 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

وویچک شزنی:

می خواهم با یوونتوس تاریخسازی کنم

وویچک شزنی، دروازه بان لهستانی یوونتوس از تمدید قرارداد با این تیم ابراز رضایت کرد.

می خواهم با یوونتوس تاریخسازی کنم

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه یوونتوس دیروز رسما اعلام کرد قرارداد وویچک شزنی را تا سال 2024 تمدید کرده است. این دروازه بان لهستانی که در سال 2017 و از آرسنال راهی تورین شده، ابراز امیدواری کرد با لباس یوونتوس فاتح همه عناوین شده و موفقیت های زیادی به دست آورد.

 

وویچک شزنی گفت: "من از تمدید قرارداد با یوونتوس تا سال 2024 خوشحالم. در سال های گذشته، من فداکاری های زیادی کرده ام تا تبدیل به بازیکن ارزشمند شده و پیراهن شماره یک تاریخی این باشگاه بزرگ را بپوشم. حالا من آماده هستم که حتی فراتر رفته و برای این باشگاه تاریخسازی کنم.

 

1302813

 

احساس فوق العاده ای دارم. تمدید قرارداد نشان می دهد که باشگاه به من ایمان دارد. من سعی خواهم کرد بهترین عملکردم را ارائه دهم و همیشه سعی می کنم با اعتماد به نفس و بدون فشار در ترکیب یوونتوس حضور یابم.

 

من مهارهایی را دوست دارم که در آن دیدارها تیمم پیروز شده است. من از عکس العمل مقابل میلان در استادیوم آلیانس یا مهار ضربه ماریو پاسالیچ، بازیکن آتالانتا لذت بردم. اما واکنش محبوبم به مهار ضربه آلان مربوط می شود. من می خواهم برنده همه چیز باشم. من عرق می کنم، دویده و فداکاری می کنم تا فاتح همه عناوین شوم. من از هواداران یوونتوس به خاطر رفتاری که با من دارند تشکر می کنم."

دیدگاه‌ها