کد خبر : 1668102 | 23 بهمن 1398 ساعت 15:33 | 196.2K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاق روز؛ کلائی انصراف می‌دهد؟

شهردار مشهد پس از اعلام کاندیداتوری فدراسیون فوتبال روزهای متفاوتی را پشت سر می‌گذارد.

اتفاق روز؛ کلائی انصراف می‌دهد؟

به گزارش "ورزش سه" سه روز از پایان مهلت نام نویسی انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال با نام نویسی 9 کاندید می‌گذرد و اخبار ضد و نقیضی از کاندیداهای تایید صلاحیت شده، مواد و تبصره‌های قانون عدم به کارگیری بازنشستگان و ... به گوش می‌رسد.

 

اما شرایط برای یکی از کاندیداها متفاوت‌تر از سایرین دنبال می‌شود؛ محمدرضا کلائی شهردار مشهد که به عنوان‌ تنها شخص غیرفوتبالی وارد کارزار انتخابات شد و چهره ویژه این انتخابات لقب گرفته است. او به لحاظ تایید صلاحیت مدیریتی مشکلی ندارد چرا که سابقه بیش از 10 سال مدیریت را در کارنامه خود دارد اما درخواست ها برای ابقا او در قامت شهردار مشهد وجود دارد.

 

به لحاظ قانونی در صورت ریاست احتمالی فدراسیون فوتبال، امکان ادامه همکاری در سمت شهرداری وجود دارد؛ از سوی دیگر، اعضای شورای اسلامی شهر مشهد پس از ثبت نام کلائی، شوکه شدند و واکنش های مختلفی در فضای مجازی از خود نشان دادند.

 

براساس اخبار مواصله، صبح امروز جلسه مشترکی با حضور شهردار مشهد و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شده و در نهایت مقرر شد، کلائی تا روز انتخابات فدراسیون فوتبال که مطابق اعلام مسئولان فدراسیون 25 اسفندماه است در قامت شهردار مشهد باقی بماند و در صورت عدم کسب آرای لازم برای ریاست فدراسیون فوتبال، تصمیم گیری ثانویه‌ای اتخاذ شود.

 

هر چند گمانه‌زنی های احتمالی برای انتخاب جانشین مهدی تاج، روی گزینه‌های همچون محمدحسین قریب و حبیب کاشانی است اما شهردار مشهد که به قول خودش برای بزرگ کردن کیک فوتبال، خطر را پذیرفته و پا به میدان گذاشته، می‌تواند یک چهره ویژه برای انتخابات 25 اسفندماه تلقی شود.

 

انتخاباتی که طی سالهای گذشته چهره پیروز آن عمدتا ورزشی بوده است اما بعید نیست با حضور شهردار جوان مشهدی‌ها، یک چهره اقتصادی جانشین مهدی تاج شود؛ با این تفاسیر به نظر پروسه انصراف کلائی به واسطه شهرداری مشهد، منتفی به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها