کد خبر : 1668106 | 23 بهمن 1398 ساعت 15:26 | 33.8K بازدید | 0 دیدگاه

کنایه سنگین مدیر لیورپول به کوتینیو

پیتر مور مدیر اجرایی باشگاه لیورپول با یادآوری جدایی کوتینیو در ژانویه 2018، آن را اقدامی مثبت از سوی باشگاه عنوان کرد.

کنایه سنگین مدیر لیورپول به کوتینیو

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپه کوتینیو تابستان 2017 هر کاری برای ترک لیورپول انجام داد ولی نتوانست مجوز جدایی را دریافت کند. بارسا دست از تلاش بر نداشت و ژانویه 2018 پیشنهادی جدید به لیورپول ارائه داد و این بار توانست ستاره برزیلی را به خدمت بگیرد. 120 + 40 میلیون یورو رقم نهایی انتقال کوتینیو به بارسلونا بود اما دوران حضور او در بارسا تنها یک سال و نیم به طول انجامید و به سبب بازی های نه چندان درخشان، قرضی با بند خرید دائمی راهی بایرن شد.

او در بایرن نیز نتوانسته انتظارات را برآورده کند و گفته می شود بند خرید او فعال نخواهد شد. این روزها شایعاتی مبنی بر تمایل لیورپول برای بازگرداندن کوتینیو شنیده می شود.

 

 

1421655

 

 

پیتر مور مدیر اجرایی لیورپول در واکنش به این اخبار به میرر گفت:« وقتی کوتینیو جدا شد، در تیم شاهد تغییراتی اساسی بودیم. نه تنها در ساختار که حتی در شکل بازی. اگر به یاد داشته باشید، وقتی کوتینیو دو سال پیش از جمع ما جدا شد، کلوپ شکل بازی تیم را تغییر داد و ما از آن پس با روشی دیگر بازی می کنیم. پس از کوتینیو در ادامه فصل ما حتی یک بازی را هم واگذار نکردیم و به فینال لیگ قهرمانان هم رسیدیم.»

 

مور ادامه داد:« قصد کم ارزش جلوه دادن کوتینیو را ندارم ولی تغییر شکل بازی با رفتن او کاملا به سود ما شد. با پول حاصل از فروش کوتینیو هم توانستیم آلیسون بکر را جذب کنیم.»

 

کوتینیو فصل جاری 27 بازی برای بایرن انجام داده، هفت گل زده و هشت پاس گل داده اما این آمار تقریبا خوب برای فعال کردن بند خرید 120 میلیون یورویی او کفایت نمی کند.

 

 

1428183

 

دیدگاه‌ها