کد خبر : 1668108 | 23 بهمن 1398 ساعت 15:55 | 32.6K بازدید | 0 دیدگاه

در هفتمین رویارویی با الهلال؛

گومیس رکورد رحمتی را شکست

برای نخستین بار تیم الهلال عربستان توانست دو گل در رویارویی‌های با خود سید مهدی رحمتی وارد دروازه او کند.

گومیس رکورد رحمتی را شکست

به گزارش "ورزش سه" در نخستین تقابل آسیایی تاریخ فوتبال خراسان، تیم شهر خودرو در برابر مدافع عنوان قهرمانی صف‌آرایی کرد؛ دوئلی که با توجه به سرمایه گذاری دو طرف، به دوئل دارا و ندار شهرت یافت و پیش از شروع مسابقه، تقریبا همگان به شکست احتمالی شهر خودرو توافق نظر داشتند چرا که مهره‌های گران‌قیمتی در ارنج الهلال همچون سباستین جووینکو، بافتیمبی گومیس و ... حضور داشتند.

 

اما این دوئل یک رقابت جذاب هم در دل آن نهفته بود؛ سنگربان کهنه‌کار و باتجربه مشهدی‌ها با سومین تیم فرصت حضور برابر الهلال را پیدا کرد. او سال 2011 در پیراهن سپاهان، نخستین تجربه خود برابر این تیم متمول عربستانی را تجربه کرد که توانست پیروز در این مصاف از میدان خارج شود.

 

جز این مصاف، او 4 بازی با پیراهن تیم استقلال برابر الهلال انجام داد؛ نکته جالب آن‌که در هیچکدام از دوئل های رحمتی و الهلال، سید باتجربه فوتبال ایران بیش از یک گل دریافت نکرده بود.

 

در سال 2018 که آخرین تقابل رحمتی با الهلال به شمار می‌آید، او در دو بازی رفت و برگشت توانست مقابل خط حمله آتشین آنها که تغییر چندانی نسبت به بازی روز دوشنبه نداشت، 2 بار کلین شیت کند و با نتیجه یک بر صفر پیروز از میدان خارج شود.

 

اما گلزنی گومیس در برابر شهر خودرو باعث شد تا سید مهدی رحمتی برای نخستین بار در 7 تقابل فوتبالی‌اش برابر الهلال، دو بار دروازه‌اش را برابر رقیب عربستانی باز شده ببیند و از حیث آماری، مهاجم خطرناک فرانسوی مدافع عنوان قهرمانی توانست این رکورد گلر باتجربه فوتبال ایران را پس از 9 سال بشکند.

دیدگاه‌ها