کد خبر : 1668116 | 23 بهمن 1398 ساعت 16:28 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

برای رویارویی با پاختاکور؛

امید سرآسیایی در آسیا؛ درخشش مربع باتجربه‌ها

سرمربی جوان مشهدی‌ها چشم امیدش در نخستین تجربه آسیایی شهر خودرو به درخشش بازیکنان باتجربه تیمش است.

امید سرآسیایی در آسیا؛ درخشش مربع باتجربه‌ها

به گزارش "ورزش سه" شروع همراه با شکست شهر خودرو در ACL 2020 قابل پیش بینی بود اما آنها خیلی زود باید خود را برای سفر به ازبکستان و رویارویی با پاختاکور آماده کنند؛ وجه تمایز شهر خودرو با سایر رقبا این است که آنها چهار دیدار نخست خود را در دور گروهی خارج از مشهد دنبال می‌کنند و دو دیدار پایانی را در خانه برگزار خواهند کرد و این کار آنها را به مراتب سخت‌تر می‌کند.

 

مشهدی‌ها در اولین دوئل خود، رو به بازی بسته دفاعی آوردند اما بازهم خط آتش متمول الهلالی‌ها توانست رخنه کند و دو بار دروازه آنها را فرو بریزد؛ البته دو فوق واکنش زیبا از مهدی رحمتی و چند بلاک دفاعی، موقعیت های مهم دیگر الهلالی‌ها را دفع کرد تا بازی با همان دو گل به پایان برسد.

 

اما امید مجتبی سرآسیایی سرمربی جوان مشهدی‌ها در آسیا، با توجه به نفراتی که در اختیار دارد به نظر می‌رسد به چهار مهره تیمش است که می‌توانند سرنوشت آنها را تغییر دهند و به تاریخ‌سازی‌شان ادامه دهند؛ سیدمهدی رحمتی، اکبر صادقی، محمدرضا خلعتبری و محمد قاضی. ستارگانی که تجربه آسیایی را (به جز صادقی) در کارنامه خود دارند و انجام درست وظایف‌شان می‌تواند منجر به نتیجه‌گیری شهر خودرو شود.

 

شهر خودرو باید روز دوشنبه در دیداری آسان‌تر نسبت به دوئل نخست‌شان برابر الهلال، در تاشکند به مصاف پاختاکور بروند که اگر روز خوب مربع تجربه آنها باشد بدون تردید مشهدی‌ها می‌توانند طعم شیرین کسب نخستین امتیازات آسیایی خود را بچشند.

دیدگاه‌ها