کد خبر : 1668122 | 23 بهمن 1398 ساعت 17:02 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

فقدان زمین تمرین علیه موفقیت

زمستان؛ فصل آوارگی باشگاه های تهرانی

رسیدن فصل زمستان برای باشگاه های تهرانی همواره با یک معضل بزرگ همراه است، فصلی که تمرین این باشگاه ها را تحت شعاع قرار می دهد.

زمستان؛ فصل آوارگی باشگاه های تهرانی

به گزارش "ورزش سه"، فصل زمستان معمولا برای تیم هایی که می خواهند به سمت قهرمانی، کسب سهمیه و یا ماندن در لیگ تلاش کنند بسیار مهم است چراکه دقیقا در این زمان است که جدول رده بندی شکل گرفته است و باشگاه ها می توانند به سمت هدفی که دارند حرکت کنند و در واقعا در سه ماه آخر سال است که استراتژی باشگاه ها برای ادامه فصل مشخص و برای آن برنامه ریزی می شود.

 

اما شرایط برای تیم های تهرانی در این فصل سرنوشت ساز کمی متفاوت است، شهری که در آن زمین تمرین با کیفیت وجود ندارد و از همه چیز بدتر اینکه به معدود زمین های موجود هم رسیدگی نمی شود و به همین دلیل هم است که وقتی فصل زمستان از راه می رسد، زمین های بی کیفیت و فاقد چمن با کیفیت  بیش از پیش به چشم می آید که این موضوع معمولا باعث اعتراض سرمربی باشگاه های تهرانی می شود.

 

در این بین شرایط برای تیم هایی که از خودشان زمین تمرین ندارند از این هم بدتر است، معمولا مسوولان زمین های تهران در روزهای بارندگی و یک روز بعد از آن اجازه نمی دهند تیم ها در زمین چمن تمرین کنند چراکه اگر این اتفاق بیفتد، شرایط از آنچه که هست هم بدتر می شود و همین می شود که باشگاه هایی که فاقد زمین تمرین اختصاصی هستند مجبور می شوند یا به چمن مصنوعی پناه ببرند و یا تمرین خود را در سالن برگزار کنند که این موضوع به هیچ عنوان نمی تواند در کوران مسابقات برای تیمی که می خواهد به سمت هدفی مشخص حرکت کند مناسب باشد.

 

نتیجه چنین شرایطی چیزی جز مصدومیت پرتعداد بازیکنان و ناآمادگی آنها در حساس ترین مقطع فصل نیست و این موضوعی است که خیلی از باشگاه های تهرانی را از مقصدشان دور می کند.

 

برای حل این معضل همیشگی در بین باشگاه های تهرانی شاید بهتر باشد یک بار برای همیشه آنها به دنبال ساخت یک زمین تمرین اختصاصی باشند تا وقتی زمستان می شود، مشکلی از این بابت نداشته باشند و مجبور نباشند هر روز جای جدیدی را برای محل تمرین خود انتخاب کند، مکان هایی که گاها صدای اعضای کادرفنی و بازیکنان را در می آورد.

دیدگاه‌ها