کد خبر : 1668130 | 23 بهمن 1398 ساعت 17:25 | 69.4K بازدید | 0 دیدگاه

هرگز قصد ترک بارسا را نداشتم

رونالدو: رئال خیلی بزرگتر از تصوراتم بود

رونالدو برزیلی در مصاحبه با دازن به دوران فوتبالش در بارسلونا و رئال مادرید اشاره کرد.

رونالدو: رئال خیلی بزرگتر از تصوراتم بود

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو نازاریو سال 1996 به بارسلونا پیوست. درخشش او به قدری بود که خیلی زود لقب مریخی و پدیده را به وی دادند. او با پیراهن بارسا آقای گل لالیگا شد و توانست فاتح جام در جام اروپا و کوپا دل ری شود ولی تابستان 1997 بارسا را به مقصد اینتر ترک کرد.

 

 

1477670

 

1477671

 

رونالدو در مورد دلیل جدایی زودهنگام از بارسا گفت:« من برگه تمدید را امضا کردم و به وکلایم دادم. سپس راهی تعطیلات در برزیل شدم. 5 روز بعد به من زنگ زدند و گفتند امکان تمدید نیست. هیچ چیز دست من نبود. من قصد ادامه بازی در بارسلونا را داشتم ولی باشگاه ارزش لازم را برای من قائل نبود و تصمیم نهایی هم به عهده وکلایم بود. به شخصه دوست داشتم در بارسا بمانم.»

 

پیوستن به رئال در سال 2002:« در تیم ملی با روبرتو کارلوس هم بازی بودم و او بارها از رئال برایم تعریف کرده بود. به رئال پیوستم چون می خواستم روزی برای این باشگاه بازی کنم. این رویای من بود و برایش تا آخرین لحظه جنگیدم و توانستم رضایت اینتر را بگیرم.

کارلوس برایم از رئال و فضای حاکم بر این باشگاه حرف زده بود و می خواستم خودم نیز چنین فضایی را تجربه کنم. واقعیت این است که رئال بزرگتر از آن چیزی بود که کارلوس برایم گفته بود و خیلی بزرگتر از حد تصوراتم. رئال همیشه رئال است و در آن فشار وحشتناکی روی بازیکنان و کادر فنی وجود دارد. رئال باشگاه فوق ستاره هاست و خوشحالم که توانستم کمک کنم رئال به افتخارات بیشتری دست یابد.»

 

 

1201879

 

دیدگاه‌ها