کد خبر : 1668136 | 23 بهمن 1398 ساعت 17:56 | 26.5K بازدید | 0 دیدگاه

آنالیز چهار گل طلایی پوشان در هزاع بن زائد؛ 

سپاهان سمت راست العین را اتوبان یکطرفه کرد (عکس)

هر چهار گل تیم فوتبال سپاهان از سمت راست خط دفاعی العین زده شد.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در هفته اول رقابت های لیگ قهرمانان آسیا توانست برخلاف سه نماینده دیگر فوتبال ایران نتیجه بسیار خوبی بگیرد و حالا با امیدواری زیاد به رقابت های پیش رو می اندیشد.


نکته جالب که البته خیلی هم فهمیدنش دشوار نبود، استفاده مناسب شاگردان امیرقلعه نویی از فضاهایی بود که در کانال راست العین وجود داشت و بازیکنان سپاهان به خوبی توانستند توصیه های امیرقلعه نویی را در زمین سمابقه پیاده کنند و هر 4 مرتبه هم از سمت چپ خط هجومی سپاهان یعنی جایی که سعید آقایی و محمد محبی حضور داشتند و بندر محمد  و سعید جمعه را مقابل خود می دیدند، به گل رسیدند و در فاز دفاعی نیز اجازه خودنمایی به بازیکنان میزبان ندادند.

 

در زیر به بررسی چهار گل سپاهان و چگونگی ثبت آنها پرداخته ایم:

 

گل اول / حرکت برای به ثمر رسیدن این گل از سمت راست خط دفاعی سپاهان آغاز شد و پس از اینکه بازیکنان سپاهان در سمت چپ تیم توپ را با همراهی شایان مصلح به محوطه جریمه رساندند، ارسال سعید آقایی با ضربه محمد محبی به گل اول بازی تبدیل شد.

 

1477680

 

1477679

 

 

گل دوم/ اگرچه با مشاهده تصاویر آهسته گل دوم سپاهان این تصور ایجاد می شود که اشتباه مدافع میانی العین دلیل اصلی این گل بوده است ولی پیش از اینکه توپ با ضربه سر رو به عقب ولید فلاح، هافبک العین به کی روش برسد، شاگردان امیرقلعه نویی از سمت چپ مدافعین حریف را تحت فشار قرار داده بودند که این فشار درنهایت منجر به اشتباه بازیکنان تیم میزبان شد و استنلی کی روش گل دوم بازی را ثبت کرد.

 

1477682

 

1477681

 

 

گل سوم/ باز هم آغاز حمله از سمت چپ خط دفاعی سپاهان بود و ارسال سعید آقایی اینبار روی زمین به محوطه جریمه رسید و سروش رفیعی با یک بغل پای دقیق دروازه تیم العین را برای سومین مرتبه باز کرد.

 

 

1477684

 

1477683

 

گل چهارم/ این گل روی شروع کوتاه کرنری که از سمت راست خط دفاعی العین به دست آمده بود و ارسال نورافکن با ضربه محمد طیبی به گل چهارم بازی تبدیل شد تا سپاهانی ها در روزی که توانستند به خوبی از اشتباهات حریف استفاده کنند و تاکتیک های امیرقلعه نویی را در زمین پیاده کردند، به یک پیروزی درخشان و روحیه بخش برسند.

 

1477686

دیدگاه‌ها