کد خبر : 1668150 | 23 بهمن 1398 ساعت 19:05 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

مهمانی‌های خطرناک برای هومن افاضلی

هومن افاضلی که در نیم فصل دوم هدایت پارس جنوبی را برعهده گرفته، تنها یک بار در جم از حریفان پذیرایی کرده است.

مهمانی‌های خطرناک برای هومن افاضلی

به گزارش "ورزش سه"، پارس جنوبی جم امیدوار است به زودی سومین پیروزی فصل خود را جشن بگیرد. طلایی پوشان جمی که در نیم فصل اول تنها یک بار به پیروزی دست یافته بودند(دیدار با سایپا)، در شرایطی که روزهای بدون مربی را تجربه می‌کردند  برابر پیکان نیز به برتری دست یافتند تا دو برد آنها مقابل خودروسازان رقم بخورد. جالب اینکه هر دو پیروزی این تیم در جم شکل گرفته است.
با حضور هومن افاضلی آنها تاکنون سه بازی با هدایت این مربی پشت سر گذاشته‌اند که حاصل آن دو تساوی و یک شکست بوده است. این در حالیست که پارسی‌ها این هفته نیز به مصاف نساجی خواهند رفت تا سومین بازی خارج از خانه خود طی چهار هفته اخیر را پشت سر بگذارند و امیدوار باشند طلسم عدم پیروزی در جدال مهمانی‌ها را نیز بشکنند.


پارس جنوبی که در این فصل مشکلات بزرگ مدیریتی و مالی را پشت سر می‌گذاشت، طی روزهای اخیر با وعده بزرگی از سوی مسوولان استانی مواجه شده تا با انگیزه زیادی در تقابل با نساجی مازندران حاضر شود و امیدوار باشد از شرایط نه چندان مساعد حریف خود که دو بازی اخیر را با شکست به پایان رسانده بهره ببرد و باید دید در این راه موفق خواهند شد یا خیر. افاضلی که اکنون دوران مربیگری خود را با بدشانسی بزرگی و با قرعه مهمانی‌ها آغاز کرده، هرچند از روند پیشرفت تیمش ابراز رضایت دارد اما امیدوار است این روند همراه با نتیجه باشد و آنها بتوانند از منطقه خطر نیز به زودی خارج شوند.

 

دیدگاه‌ها