کد خبر : 1668169 | 23 بهمن 1398 ساعت 21:36 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

بالاک و پیش بینی دیدار حساس چلسی - بایرن

میشائیل بالاک، ستاره سابق تیم های بایرن مونیخ و چلسی، شانس باواریایی‌ها را برای پیروزی در بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بیشتر می‌داند.

بالاک و پیش بینی دیدار حساس چلسی - بایرن

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در تاریخ ۲۵ فوریه و از سری مسابقات مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان بایرن مونیخ خواهد بود. سه هفته بعد از آن نیز بازی برگشت در ورزشگاه آلیانز آرنا شهر مونیخ برگزار خواهد شد.

 

آبی های لندن در گروه خود بالاتر از آژاکس و بعد از والنسیا به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شدند. در سمت دیگر بایرن مونیخ هر ۶ بازی مرحله گروهی خود را با پیروزی پشت سر گذاشت تا با اقتدار کامل به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرده باشد.

 

 

1476072

 

 

میشائیل بالاک یکی از بازیکنانی بوده که در هر دو تیم بایرن مونیخ و چلسی به میدان رفته است. او درباره این بازی گفت: " بایرن به دلایل زیادی شانس بیشتری خواهد داشت. تجربه آنها بسیار بیشتر است. محرومیت چلسی در نقل و انتقالات باعث شد که آنها مجبور شوند که به بازیکنان جوان خود اعتماد کنند. سرمربی آنها نیز تازه کار است و این یک مزیت بزرگ برای بایرن به حساب می آید. سطح عملکرد بازیکنان بایرن امتیاز دیگری برای آنها است. آن ها پایدارتر از پاییز گذشته هستند."

 

 

 

1474760

دیدگاه‌ها