کد خبر : 1668207 | 24 بهمن 1398 ساعت 11:25 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

گل گهر در جستجوی سه امتیاز سخت در آبادان

گل گهر برای اینکه بتواند در روزهای حساس نیم فصل دوم شرایطش را در انتهای جدول بهتر کند باید برابر نفت در آبادان به سه امتیاز دست پیدا کند.

به گزارش" با وجود آنکه دراگان اسکوچیچ از نفت جدا شد اما آبادانی ها یک تیم پرمهره هستند که با نتایج خوب در جایگاه ششم جدول رده بندی حضور دارند ضمن اینکه آن ها در شهر خودشان همیشه فوتبالی تهاجمی و با هدف برد را  انجام می دهند. گل گهر اما فارغ از تمامی این مسایل باید به دنبال برد در این بازی حساس و سخت باشد. مجید جلالی برای بازی فردا تمامی نفراتش را آماده در اختیار دارد و این تیم بدون محروم و مصدومی به آبادان می رود. آن ها هفته گذشته در سیرجان تا مرز یک پیروزی بزرگ و نجات بخش رفتند. گادوین منشا در دومین بازی اش برای این تیم در حالی که بازهم به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمده بود دروازه تراکتور را باز کرد اما یک شوت ناگهانی از اکبر ایمانی برد را در آخرین دقایق از گل گهر گرفت.

 


این تیم یک بار دیگر و در بازی هفته هفدهم برابر سایپا یک بر صفر پیش افتاده بود اما در دقیقه 90 بازی مساوی شد. در این بازی یونس شاکری گلزنی کرد، بازیکنی که در نیم فصل به سیرجان آمد و در دو بازی اول دو گل زد. با وجود گلزنی منشا و شاکری دو بازیکن جدید این تیم و همچنین روند امتیازگیری گل گهر این تیم امیدوار است که با چند نتیجه خوب صعود کند.


گل گهر در چهار بازی اخیرش 6 امتیاز کسب کرده و شکستی هم نداشته است. آن ها یک برد برابر ماشین سازی و سه مساوی برابر سایپا، پارس جنوبی و تراکتور داشته اند که در دو مسابقه اش با گل های دقایق پایانی برد را با تساوی عوض کرده اند. آن ها امروز بعد از انجام آخرین تمرینشان در تهران به سمت آبادان پرواز می کنند تا با یکی از بهترین تیم های لیگ امسال دیدار کنند. مسابقه ای که با توجه به نیاز گل گهر به برد و قدرت صنعت نفت می تواند یکی از بازی های جذاب این هفته از رقابت ها باشد.

 

 

دیدگاه‌ها