کد خبر : 1668212 | 24 بهمن 1398 ساعت 11:52 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

طوفانی که برنامه هوادار بدشانس سیتی را به هم زد

مت رنینگر، هوادار بدشانس منچسترسیتی قادر به تماشای بازی تیم محبوبش از نزدیک نبود.

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته مت رنینگر و همسرش مسیری سه هزار مایلی را از ایالات متحده به انگلیس را پیمودند تا دیدار دو تیم منچسترسیتی و وستهام را از نزدیک ببینند، اما طوفان و شرایط بد جوی باعث تعویق این دیدار شد.

 

1477768

 

مت رنینگر که حدود سه هزار دلار برای این سفر خرج کرده بود، مدعی شد از سال 2002 هوادار منچسترسیتی بوده و در بازی های فیفا این تیم را برگزیده، زیرا همه هوادار منچستر یونایتد بودند و او تصمیم گرفته از سیتی طرفداری کند. مت رنینگر که املاک معاملات خانه دارد، با همسر باردارش راهی انگلیس شده بود و فرزند آنها در ماه ژوئن متولد خواهد شد. بازیکن مورد علاقه او سرخیو آگوئرو است و او علاقمند بوده در دیدار سیتی مقابل وستهام از تیم محبوبش حمایت کند.

 

اما مت رنینگر و همسرش بعد از ناکامی در تماشای بازی منچسترسیتی، ترجیح داد به استادیوم رفته و دیدار تیم دسته ششمی آلترینچام را از نزدیگ ببینند. علیرغم تفاوت های فاحش دو تیم و حضور در استادیوم شش هزار نفری موس لین به جای ورزشگاه 55 هزار نفری اتحاد، خاطره شیرینی برای آنها رقم خورده است. مت رنینگر گفت: "لحظات مفرحی را سپری کردیم و همسرم علاقه زیادی به شعارهای هواداران حاضر در استادیوم نشان داد."

 

مت رنینگر همچنین مدعی شد آنها قطعا در آینده نیز برای تماشای بازی های سیتی به انگلیس سفر خواهند کرد، اما این بار خانواده آنها سه نفری خواهد بود و پسرشان نیز در این سفر آنها را همراهی می کند.

 

1477769

دیدگاه‌ها