کد خبر : 1668217 | 24 بهمن 1398 ساعت 12:42 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع بایرن و استقبال از بازگشت به تیم ملی آلمان

ژروم بواتنگ، مدافع آلمانی بایرن مونیخ احتمال بازگشت به عرصه ملی را رد نکرد.

مدافع بایرن و استقبال از بازگشت به تیم ملی آلمان

به گزارش "ورزش سه"، بعد از نتایج ضعیف آلمان در جام جهانی 2018، یوواخیم لوو تصمیم به ایجاد تحول بزرگی در ترکیب تیمش گرفت و یکی از قربانیان نیز ژروم بواتنگ، مدافع باتجربه بایرن مونیخ بود. اخیرا شایعاتی در مورد احتمال حضور دوباره بواتنگ در ترکیب ژرمن ها منتشر شده که این بازیکن مدعی شد مشکلی با بازگشت ندارد.

 

1313770

 

ژروم بواتنگ گفت: "من فکر می کنم سرمربی تیم ملی کاملا صریح ابراز کرد که می خواهد با بازیکنان جوان به مسابقات جام ملت های اروپا برود. شما باید به نظر یوواخیم لوو احترام بگذارید، این عقیده اوست. اما شما هیچ وقت در فوتبال نمی دانید قرار است چه اتفاقاتی در آینده رخ دهد و اگر فرصتی در مقطعی وجود داشته باشد، من مخالفت نخواهم کرد.

 

من با یوواخیم لوو صحبت کردم. او به عنوان یک شخص و یک سرمربی همیشه مورد تحسین من قرار گرفته است. ما در تیم ملی موفقیت های زیادی داشتیم و من به عنوان بازیکن زیر نظر یوواخیم لوو پیشرفت پیدا کردم، به همین دلیل همه چیز خوب است."

 

ژروم بواتنگ همچنین از آنتونیو رودیگر مدافع چلسی تمجید کرده و گفت: "تونی مدافع چلسی است، او خیلی خوب پیشرفت کرده و در حال قوی تر شدن است. من فکر می کنم رودیگر یک بازیکن بسیار مهم برای یوواخیم لوو بوده و می تواند نقش مدافع را به خوبی بازی کند."

دیدگاه‌ها