کد خبر : 1668220 | 24 بهمن 1398 ساعت 12:46 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال کنار گذاشتن یک تیم دسته اولی از مسابقات

کمیته اخلاق در تلاش برای صدور رای پرونده هایی است که به موجب آن تیم های شهرداری تبریز و داماش گیلان از سفر به کرمان و انجام بازی با مس خودداری کردند.

احتمال کنار گذاشتن یک تیم دسته اولی از مسابقات 

به گزارش "ورزش سه"، در این بین پرونده شهرداری تبریز کمی قطور تر است به این خاطر که علاوه بر عدم سفر به کرمان برای انجام بازی با مس در خانه ی خود زمینه برگزاری بازی با بادران تهران را مهیا نکرد و بادران در سفر به تبریز بدون برگزاری بازی با شهرداری به تهران برگشت که البته نتیجه این بازی 3 – 0 به سود بادران تهران اعلام شد. 

 

بر اساس قانون تیمی که در دو بازی متوالی یا متناوب بدون عذر موجه شرکت نکند از جدول بازی های لیگ یک کنار گذاشته خواهد شد. آخرین تیمی که با چنین دردسری مواجه شد تیم اتکا گلستان بود که به خاطر غیبت در دو بازی از جدول بازی های لیگ یک کنار گذاشته شد. جالب اینکه بر اساس قانون چنین تیم هایی به دو دسته پایین تر سقوط داده خواهند شد. 

 

تیم شهرداری تبریز علاوه بر عدم برگزاری با بادران تهران در بازی با مس کرمان هم حاضر نشد و حالا خطر کنار گذاشتن از بازی های لیگ یک این تیم را تهدید می کند. 

 

رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور با حضور 18 تیم در یک گروه دنبال می شود و در پایان تیم های اول و دوم مستقیم به لیگ برتر صعود می کنند و سه تیم انتهای جدول هم جای خود را به تیم های برتر دسته دومی خواهند داد. 

 

به زودی رای کمیته اخلاق در خصوص پرونده تیم های شهرداری تبریز و داماش گیلان اعلام خواهد شد. قبلا سازمان لیگ پرونده این دو تیم را توامان علاوه بر کمیته انضباطی به کمیته ی اخلاق و حراست فدراسیون فوتبال ارسال کرد.

خبرنگار : مهدی شاملو

دیدگاه‌ها