کد خبر : 1668223 | 24 بهمن 1398 ساعت 12:53 | 29.8K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع استقلالی علیه رقبای پرسپولیسی در قائمشهر

نساجی در دیداری حساس این هفته برابر پارس جنوبی قرار خواهد گرفت و این در حالیست که امتیازات این بازی برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدافع استقلالی علیه رقبای پرسپولیسی در قائمشهر

به گزارش "ورزش سه"، پارس جنوبی بعد از دو تساوی پیاپی اکنون در شرایطی پا به قائمشهر گذاشته که نساجی نیز اوضاع خوبی را دنبال نمی‌کند و دو شکست متوالی این تیم باعث شده تا اولتیماتوم مدیران تیم را در پی داشته باشد. هر دو تیم در رده‌های پایین جدول حضور دارند و برای فرار از منطقه سقوط چشم به امتیازات این بازی دوخته‌اند.


جایی که مسلما نقش مدافعان دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است؛ در جمع پارسی‌ها میلاد باقری، مدافع تازه وارد این تیم از انگیزه زیادی برای این جدال برخوردار خواهد بود. مدافع میانی نیم فصل اول استقلال که فرصتی در جمع آبی‌پوشان به دست نیاورد، با حضور در پارس جنوبی و طی دیدارهای اخیر به خوبی توانسته رضایت کادرفنی را به خود جلب کند و نمایش موفقی در خط دفاعی به جا گذاشته است. با این حال دیدار با نساجی و با توجه به جو فوق العاده استادیوم این تیم و البته مهاجمان قابلی که در ترکیب حریف قرار دارند، می‌تواند یک محک جدی برای این بازیکن محسوب شود. نساجی جزو 6 تیم برتر از حیث گلزنی و آمار تهاجمی محسوب می‌شود و با حضور بازیکنانی همچون محمد عباسزاده، روح الله باقری، سعید کریمی که سابقه حضور در پرسپولیس و استقلال را در کارنامه دارند تقابل ویژه‌ای برای مدافع سابق استقلال خواهند داشت و باید دید نتیجه این تقابل در نهایت به سود کدامیک خواهد بود.

دیدگاه‌ها