کد خبر : 1668224 | 24 بهمن 1398 ساعت 12:54 | 28.9K بازدید | 0 دیدگاه

انتظاری که از علیرضا بیرانوند می‌رود؛ ناجی شو

شماره یک پرسپولیس برخلاف انتظار نتوانست در نقش ناجی در جدال با الدحیل برای این تیم ظاهر شود.

انتظاری که از علیرضا بیرانوند می‌رود؛ ناجی شو

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند که آخرین روزهای حضورش در پرسپولیس را پشت سر می‌گذارد، با انتظار قابل توجهی از سوی کارشناسان و البته هواداران مواجه است؛ اینکه بتواند همانند روزهای خوبش که باعث شهرت جهانی او شد، بتواند در ادامه فصل نیز در لیگ برتر و البته لیگ قهرمانان آسیا در نقش ناجی برای این تیم ظاهر شود.


شماره یک پرسپولیس اما در دو بازی اخیر سرخپوشان نتوانسته نمایشی که از او انتظار می‌رود را به اجرا بگذارد و دریافت چهار گل از دو رقیب اصلی این تیم، کارنامه نه چندان قابل توجهی از او به جا گذاشته است. بیرانوند که با پرتاب‌های بلند خود نامش را در فوتبال ایران مطرح کرد و در ادامه نیز با درخشش در ترکیب پرسپولیس توانست به شماره یک تیم ملی نیز دست یابد و در جام جهانی ستاره شماره یک ایران لقب گرفت که صحنه ویژه تقابل با کریس رونالدو و مهار پنالتی‌اش را به جا گذاشت، در لیگ قهرمانان نیز با مهار اعجاب انگیز ضربه سر ژاوی برابر السد تیمش را به فینال رساند. دو صحنه‌ی ماندگار از گلری که طی این سال‌ها چهره ویژه نقل و انتقالات و ترانسفر به فوتبال اروپا محسوب می‌شد و در نهایت نیز توانست به این خواسته بزرگ خود با عقد قرارداد با آنتورپ دست یابد.


بیرانوند اما فصل جدید را با فراز و فرودهای بزرگی دنبال کرده؛ تا جایی که علیرغم حضور در جمع سه نامزد دستیابی به عنوان مرد سال آسیا، نیمکت نشینی در تیم کالدرون را چشید و در دیدارهای پایانی نیم فصل هم به طور کامل از لیست خارج شد تا به زعم سرمربی سابق و آرژانتینی این تیم بتواند تمرکز از دست رفته‌اش را به دست بیاورد. او در نیم فصل دوم و با حضور یحیی گل محمدی بار دیگر به شماره یک مورداعتماد او تبدیل شد اما باید قبول کرد که دو نمایش اخیر او برابر استقلال و خصوصا الدحیل آن چیزی نبوده که هواداران این تیم از او انتظار دارند. اعتمادبنفس بالای شماره یک پرسپولیس باید شرایطی را شکل دهد که او در نقش ناجی نیز همانند دو دیدار پرتغال و السد هم برای این تیم ظاهر شود؛ چیزی که در حال حاضر بیرانوند فرسنگ‌ها با آن فاصله دارد و این در حالی است که در روزهای پایانی حضور در این تیم قرار دارد و انتظار می‌رفت بتواند همچنان خاطره پررنگ و تاثیرگذاری از خود به جا بگذارد. 


باید دید در دیدارهای حساس آتی و جایی که مسلما پرسپولیس به امتیازات سرنوشت ساز برای صعود از لیگ قهرمانان، قهرمانی در جام حذفی و دستیابی دوباره به عنوان قهرمانی لیگ برتر روی او حساب خواهند کرد، نقش بیرانوند به چه شکل خواهد بود.

دیدگاه‌ها