کد خبر : 1668231 | 24 بهمن 1398 ساعت 13:19 | 28.4K بازدید | 0 دیدگاه

لوییس فرناندز:

توخل بدترین مربی سال های اخیر PSG است

لوییس فرناندز، بازیکن و سرمربی سابق پاری سن ژرمن به انتقاد از توماس توخل پرداخت.

توخل بدترین مربی سال های اخیر PSG است


به گزارذش "ورزش سه"، لوییس فرناندز 60 ساله که از 1978 تا 1986 برای PSG بازی می کرد و از سال 1994 تا 1996 و در یک مقطع در سال 2000  هدایت این تیم را بر عهده داشته، مدعی شد مدیران باشگاه پاری سن ژرمن از توماس توخل انتظار دارند تیمش به فینال لیگ قهرمانان برسد و این انتظاری منطقی است. تیم متمول فرانسوی هفته آینده در دیداری دشوار در مرحله حذفی به مصاف دورتموند خواهد رفت.

 

1459173

 

لوییس فرناندز گفت: "از نظر کسب نتایج در فصل گذشته، توماس توخل بدترین سرمربی از زمان ورود مالکان قطری به باشگاه پاری سن ژرمن بوده است. توماس توخل هنوز فاصله زیادی با سطح سرمربیانی چون یورگن کلوپ، پپ گواردیولا یا کارلو آنچلوتی دارد. مهمتر از همه، شکست در لیگ قهرمانان اروپا در منچستر یونایتد پس از پیروزی خارج از خانه با دو گل و شکست با نتیجه 1-3 در خانه هنوز تاثیرش را بر جای گذاشته است. باید دید عملکرد پاری سن ژرمن مقابل دورتموند چگونه خواهد بود.

 

روسای باشگاه انتظار دارند که این فصل به فینال راه یابند و آنها واقعا تمام پیش شرط های لازم را برای رسیدن به این هدف دارند. اما پاری سن ژرمن قطعا باید به دورتموند احترام بگذارند. توماس توخل برای اینکه شغل خود را در این باشگاه حفظ کند باید به مراحل بالاتر صعود کند."

دیدگاه‌ها