کد خبر : 1668236 | 24 بهمن 1398 ساعت 13:56 | 71.8K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا خیال عثمان دمبله را راحت کرد

بارسلونا برنامه ای برای فروش عثمان دمبله، ستاره جوان و فرانسوی اش ندارد.

بارسلونا خیال عثمان دمبله را راحت کرد

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقات به بدترین شکل ممکن برای عثمان دمبله پیش رفته و این بازیکن جوان تا حدود شش ماه دیگر قادر به همراهی بارسلونا نخواهد بود. عثمان دمبله در دیدار بارسا مقابل دورتموند در مرحله گروهی لیگ قهرمانان مصدوم شد و این آسیب دیدگی چند روز قبل تشدید شد تا زمان دوری او از میادین اینگونه به درازا بکشد.

 

1475964

 

در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر عدم تمایل بارسلونا به حفظ این بازیکن و برنامه بلوگرانا برای فروش عثمان دمبله در تابستان پیش رو شنیده شده بود، اما نشریه اکیپ در گزارشی مدعی شد بارسلونا چنین تصمیمی نداشته و قصد دارد ستاره جوان فرانسوی را برای سالهای بعد نیز حفظ کند.

 

جوزپ بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا سه شنبه شب با عثمان دمبله که برای انجام جراحی راهی فنلاند شده بود تماس گرفته و به او اطمینان داد برای فصل بعد روی این بازیکن حساب باز کرده است. دمبله از زمانی که با مبلغ 105 میلیون یورو با بارسا عقد قرارداد کرد، در نیمی از بازی های این تیم به دلیل مصدومیت غایب بوده است. قرارداد دمبله در سال 2022 به پایان می رسد. البته اخباری در مورد تمایل بارسلونا به جذب بازیکنانی چون نیمار یا لائوتارو مارتینز برای تابستان پیش رو شنیده شده و در این شرایط کار عثمان دمبله برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت بلوگرانا دشوارتر از گذشته می شود.

دیدگاه‌ها