کد خبر : 1668238 | 24 بهمن 1398 ساعت 14:08 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

آنها مهمترین تیم آسیا بودند

مهاجرانی: کسی حق ناراحتی از شکست شهرخودرو را ندارد

حشمت مهاجرانی را همیشه به عنوان یکی از مهمترین ایرانی های حاضر در فوتبال آسیا می شناسیم، این مشهدی فوتبال دوست حالا از تیم شهر خود در آسیا دفاع می‌کند.

مهاجرانی: کسی حق ناراحتی از شکست شهرخودرو را ندارد

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ورزش سه، درباره دیدار دو تیم شهرخودرو و الهلال اظهارنظر جالبی دارد. او در این باره می گوید: به نظر من همه اول باید ببینند که شهرخودرو برابر کدام تیم به میدان رفت، آنها این بازی را برابر تیم الهلال عربستان شکست خوردند، تاکید می کنم تیمی که نه در غرب آسیا که در کل آسیا به عنوان بهترین تیم شناخته می شود. الهلال تیم اول فوتبال آسیا در لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ بود و بازی کردن برابر آن ها جرات می‌خواهد، شهرخودرو این جرات را داشت و مقابل آنها ایستاد و با اختلاف کمی بازی را باخت.

 

او در این باره ادامه داد: آنها سال‌هاست که حرف اول را در فوتبال آسیا می زنند و به نوعی می‌توان گفت ریشه تیم الهلال در خاک آسیا است علاوه بر همه اینها باید ببینیم سرمایه گذاری آن ها چطور بود هزینه های هنگفتی که آنها بابت بازیکنان و امکانات خود می کنند قابل قیاس با هیچ یک از تیم های ایرانی نیست.

 

مهاجرانی در ادامه می گوید: با اطمینان کامل می گویم اگر بخواهیم تیمی را از نظر سرمایه گذاری با الهلال مقایسه کنیم می‌توانیم از تیم های بزرگ قطری مانند السد و الدحیل نام ببریم که بازیکنان بزرگ دنیا را جذب خود می‌کنند. البته این را باید حتما بگویم که السد، الدحیل، الهلال بیشترین سرمایه گذاری ها را در فوتبال خود دارند اما یک عامل مهم را ندارند و آن هم مهمترین سرمایه همه تیمهای ایرانی یعنی تماشاگر است. تنها چیزی که تا کنون آنها نتوانستند با پول به دست بیاورند تماشاگر است.

 

سرمربی سابق تیم ملی ادامه داد: تیم‌های ایرانی هرچند پول آنها را ندارند اما تماشاگران زیادی دارند که می‌توانند به پشتیبانی آن ها پا به بازیها بگذارند و مطمئن هستم که هواداران تیم شهر خودرو این را به خوبی به همه نشان می‌دهند. آنها پول دارند و با پول سعی می‌کنند همه چیز بخرد ما تماشاگر داریم که با کمک آنها می خواهیم حماسه به پا کنیم.

 

حشمت مهاجرانی در پایان گفت: به نظر من هیچ کسی نباید و نمی‌تواند از باخت به الهلال ناراضی باشد. نه مالک، باشگاه، نه مدیرعامل، نه بازیکنان و نه هواداران از این باخت نه ناراحت باشند و نه سر پایین. به همه مشهدی ها می گویم این اولین بازی رسمی یک تیم مشهدی در لیگ قهرمانان آسیا بود که از قضا برابر مهمترین تیم این قاره انجام شد، همه آنها نه تنها از این باخت ناراحت نباشند که اتفاقاً از بازی دلاورانه بازیکنان شهر خودرو راضی و خوشحال باشند و سعی کنند در دور برگشت مسابقات با حمایت‌های خود باعث موفقیت این تیم مشهدی در لیگ قهرمانان آسیا شوند.

دیدگاه‌ها