کد خبر : 1668242 | 24 بهمن 1398 ساعت 14:20 | 51.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای دیلی میل:

سبقت لیورپول از رئال در راه جذب ستاره دورتموند

به نظر می رسد که لیورپول بالاتر از رئال مادرید از بیشترین شانس برای جذب جیدون سانچو ستاره انگلیسی بروسیا دورتموند برخوردار است.

سبقت لیورپول از رئال در راه جذب ستاره دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ چندی پیش در یکی از نشست های خبری خود و در پاسخ به سوالی در مورد جیدون سانچو گفت که او بازیکن فوق العاده ای است. از این اظهارنظر به عنوان چراغ سبز مرد آلمانی به پدیده انگلیسی فوتبال اروپا تعبیر شد.

گفته می شد لیورپول در انتقالات زمستانی قصد جذب سانچو را داشت اما همه چیز به تابستان موکول شد. تابستان لیورپولی ها رقیبی جدی مثل رئال مادرید را پیش رو دارند و نیز یونایتد، چلسی و حتی بارسلونا.

 

 

1461984

 

 

طبق ادعای دیلی میل، لیورپول از بیشترین شانس برای جذب سانچو برخوردار است و اخیرا به دورتموند اعلام کرده است که تابستان پیشنهادی ردنشدنی برای سانچو ارائه خواهند داد. سانچو با بسیاری از ستاره های لیورپول رابطه ای صمیمانه دارد و در تیم ملی با چمبرلین و جوردن هندرسون نیز هم تیمی است. 

 

 

1477064

 

 

در این بین اما نقش یورگن کلوپ می تواند کلیدی باشد. رابطه خوب او با سران باشگاه سابقش دورتموند، قطعا تعیین کننده خواهد بود. کلوپ چندی پیش در مورد سانچو تاکید کرده بود که رقم انتقالش می تواند مشکل ساز باشد اما قرارداد اخیر با نایکی که 94 میلیون یورو در سال به قرمزها پرداخت خواهد کرد، چنین مشکلی را از بین خواهد برد.

سانچو که محصول آکادمی سیتی است، دو سال پیش با هشت میلیون یورو راهی دورتموند شد و الان قیمت او 100 میلیون یورو تخمین زده می شود. سانچو فصل گذشته 13 گل زد و 19 پاس گل داد و فصل جاری نیز 15 گل زده و 17 پاس گل داده است. آمار و ارقامی که بیانگر ارزش بالای این بازیکن هستند.

 

دیدگاه‌ها