کد خبر : 1668246 | 24 بهمن 1398 ساعت 15:24 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

فردا باید به مسیر خوب گذشته مان برگردیم

مهاجری: اولتیماتوم؟ به برد مقابل پارس فکر می کنم

سرمربی نساجی مازندران می گوید تیمش کار سختی مقابل پارس جنوبی خواهد داشت اما برای برد به زمین می رود.

مهاجری: اولتیماتوم؟ به برد مقابل پارس فکر می کنم

به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار با پارس جنوبی جم عنوان کرد: این بازی حساسیت خاص خودش را دارد و تمام تلاش مجموعه این بوده که مقداری از بار باخت‌های دو هفته قبل کم کنیم. بچه‌ها تمرینات خوبی انجام دادند و امیدوارم فردا با تلاش و همدلی بتوانیم شادی را به مردم این شهر برگردانیم. قطعا اینطور نیست که فکر کنید بچه‌ها ناراحت نیستند، همه ما و بچه‌ها ناراحتیم.


وی با اشاره به دو باخت گذشته تیمش و شرایط بحرانی که به وجود آمده خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم به مسیر گذشته برگردیم. یکسری مشکلات داشتیم که نمی‌خواهم به گذشته بازگردم، ولی کم کم به شرایط ایده‌آل نزدیک می‌شویم. تمرینات خوبی در هفته گذشته انجام دادیم و امیدوارم دل هوادارانی که در دو هفته گذشته مدیون آنها شدیم را شاد کنیم. واقعا آنها از ما حمایت کردند و باید تمرکزمان را بیشتر کنیم تا بتوانیم نتایج بهتری را  رقم بزنیم.


سرمربی نساجی درباره شناختش از پارس جنوبی بیان کرد: پارس جنوبی تیم شایسته‌ای است، چه قبلاً که فراز کمالوند در این تیم بود و چه الان که افاضلی این تیم را در اختیار گرفته است. در هفته‌های اخیر هم نتایج خوبی گرفته‌اند. پارس جم بازیکنان با تجربه و جوان خوبی دارد ولی با تمام احترامی که برای افاضلی قائلم، باید فردا با تمام وجود و تک تک سلول‌های‌مان بجنگیم و با برد از زمین خارج شویم.


مهاجری در پاسخ به این پرسش که دلایل شکست نساجی در دو بازی گذشته چه بوده، گفت: الان اگر بخواهیم دوباره به این قضیه ورود کنیم درست نیست. باید تمرکزمان را روی بازی فردا بگذاریم. می‌دانیم اشتباهاتی بوده و کسی هم نمی‌خواهد از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند. همه ما باید تلاش بیشتری می‌کردیم تا این نتایج رقم نخورد ولی بالاخره اتفاقی است که افتاده و مهم این است که دوباره بتوانیم به روزهای خوب‌مان بازگردیم. قطعا اشکالاتی از جانب همه بوده و اگر این اشتباهات نبود این نتایج رقم نمی‌خورد. شاید هم یک جاهایی داوری می‌توانست دقیق‌تر باشد. در بازی خانگی اگر آن پنالتی ما گل می‌شد احتمال داشت نتیجه تغییر کند، در بازی با شاهین بوشهر گل دوم جای بحث دارد. اینها همه وجود دارد اما ما هم قطعا اشکالاتی در کارمان داشته‌ایم.


وی در پاسخ به این پرسش که آیا از طرف باشگاه اولتیماتومی دریافت کرده و بازی با پارس جنوبی آخرین فرصتش برای نتیجه گیری است، افزود: در این مورد اجازه نداریم ورود کنیم، من فقط به بازی فردا فکر می‌کنم. من زیاد مهم نیستم و بحث، بحث نتیجه‌گیری نساجی است و امیدوارم فردا این اتفاق بیفتد.


مهاجری درباره هواداران نساجی تاکید کرد: من همیشه گفته‌ام اگر حسی برای کار مانده باشد، حسی است که تماشاگران به ما داده‌اند. قائمشهر تماشاگران بی‌نظیری دارد. همه اینها می‌طلبد که تیم جایگاه بهتری داشته باشد و به خواسته هواداران برسد.
وی درباره اشتباهات داوران در بازی های قبلی نساجی اضافه کرد: کمتر سعی کردیم به داوری ورود کنیم، چه زمانی که برده‌ و چه زمانی که باخته‌ایم. من هم آرزو می‌کنم فردا داوران روز خوبی داشته باشند. آنها داوران با تجربه‌ای هستند و امیدوارم دقت لازم را داشته باشند تا هر تیمی شایسته‌اند نتیجه هم بگیرد.

دیدگاه‌ها