کد خبر : 1668265 | 24 بهمن 1398 ساعت 17:45 | 43.7K بازدید | 0 دیدگاه

کارلس پرز:

جدایی از بارسلونا یک قدم به عقب نیست

کارلس پرز پیوستن به رم را یک چالش بزرگ و قدمی رو به جلو در فوتبالش می‌داند.

جدایی از بارسلونا یک قدم به عقب نیست

به گزارش "ورزش سه"، کارلس پرز محصول آکادمی فوتبال بارسلونا در میان تعجب، زمستان امسال این باشگاه را به مقصد رم ترک کرد. در واقع این بارسلونا بود که پرز را در فهرست فروش گذاشت. ستاره‌ای که در شروع فصل و زمان غیبت مسی و سوارز خوش درخشیده بود و به نظر می‌رسید که یکی از ستاره‌های آینده بلوگرانا خواهد بود اما پرز اکنون رؤیای ستاره شدن در آ اس رم را در سر دارد.

 

 

Image result for carles perez

 

 

او در مراسم معارفه خود به خبرنگاران گفت: "برخی معتقدند جدایی از بارسا و پیوستن به رم یک قدم به عقب برای من است، ولی من چنین اعتقادی ندارم. [پیوستن به] رم برای من یک قدم بزرگ در فوتبال محسوب می‌شود. رم باشگاه بزرگی است و اینجا به دنبال چالش‌های جدید هستم. من در بارسا راحت بودم، ولی حالا به کشوری جدید آمده‌ام با زبان و فوتبالی متفاوت. این می‌تواند یک چالش فوق‌العاده برای من باشد."

 

پرز ادامه داد: "بازگشت به بارسا؟ فقط به رم فکر می‌کنم. به رم پیوسته‌ام چون به این باشگاه اعتقاد دارم و این‌که آن‌ها نیز من به اعتماد کردند. هدفم پیشرفت است و این‌که در رم به بازیکنی مهم تبدیل شوم. بارسا برای من قضیه‌ای مربوط به گذشته است. قراردادی چهار سال و نیمه با رم امضا کرده‌ام و به چیزی جز پیشرفت در این باشگاه فکر نمی‌کنم. مربی (فونسکا) برای من توضیح داد که چه نقشی در تیم خواهم داشت و از پیوستن به باشگاه بزرگی مثل رم خوشحالم."

 

دیدگاه‌ها