کد خبر : 1668275 | 24 بهمن 1398 ساعت 18:28 | 36.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای بیلد

تیمو ورنر را می‌خواهید؟ 60 میلیون یورو بدهید

باشگاه‌های خواهان تیمو ورنر می‌توانند با پرداخت ۶۰ میلیون یورو تا قبل از ماه آوریل، بند فسخ او را فعال کنند.

تیمو ورنر را می‌خواهید؟ 60 میلیون یورو بدهید

به گزارش "ورزش سه"، در یکی دو سال اخیر و با توجه به درخشش تیمو ورنر در ترکیب لایپزیک و تیم ملی آلمان، همیشه احتمال انتقال او به بایرن مونیخ در رسانه‌ها مطرح شده است.

اما چند روز پیش هربرت هاینر رئیس هیئت‌مدیره بایرن مونیخ در آستانه دیدار مقابل لایپزیک، چنین گفت که تیمو ورنر بازیکن باکیفیتی است، ولی باشگاه بایرن مونیخ فعلاً به این نتیجه رسیده که برای خرید او تلاش نکند: "ما عملکرد این بازیکن را تجزیه و تحلیل کرده‌ایم و در پایان نتیجه این بود که او در حال حاضر قرار نیست راهی بایرن مونیخ شود. اما این تصمیم هیچ ارتباطی با خصوصیات تیمو ورنر به‌عنوان یک فوتبالیست ندارد. من فکر می‌کنم ورنر بازیکن خوبی بوده و کاملاً به درد لایپزیک می‌خورد."

 

 

1475509

 

 

در همین زمینه نشریه بیلد آلمان با انتشار جزئیاتی جدید از بند فسخ قرارداد تیمو ورنر خبر داد که باشگاه‌هایی که خواهان به خدمت گرفتن او هستند می‌توانند تا قبل از ماه آوریل با پرداخت ۶۰ میلیون یورو بند فسخ او را فعال کنند و از تابستان ورنر را در اختیار داشته باشند.

 

باشگاه لیورپول که به‌شدت به دنبال جذب تیمو ورنر از لایپزیک است، با کنار کشیدن بایرن مونیخ از رقابت برای خرید این بازیکن، حالا بخت بالایی خواهد داشت. گفته می‌شود دو باشگاه منچستریونایتد و چلسی نیز وضعیت ورنر را زیرنظر دارند.

تیمو ورنر ۲۳ ساله که تا پایان ژانویه ۲۰۲۳ با لایپزیک قرارداد دارد، این فصل در ۳۰ بازی ۲۵ گل‌ زده و ۱۰ پاس‌ گل داده است.

 

 

1470699

 

دیدگاه‌ها