کد خبر : 1668277 | 24 بهمن 1398 ساعت 19:50 | 41.2K بازدید | 0 دیدگاه

ایلکای گوندوگان:

بسیاری از فوتبالیست‌ها به من حسادت می‌کنند

ایلکای گوندوگان، ستاره آلمانی منچسترسیتی، از کار کردن زیر نظر دو مربی بزرگ یعنی یورگن کلوپ و پپ گواردیولا ابراز خوشحالی کرد.

بسیاری از فوتبالیست‌ها به من حسادت می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، ایلکای گوندوگان در سال ۲۰۱۱ و با نظر یورگن کلوپ به دورتموند پیوست. با وجود این، بعدها هر دوی آن ها بوندسلیگا را به مقصد لیگ برتر انگلیس ترک کردند. یورگن کلوپ سرمربی لیورپول شد و گوندوگان نیز به منچسترسیتی پیوست. ستاره آلمانیِ سیتی حالا زیر نظر پپ گواردیولا به پیشرفت خود ادامه می‌دهد.

 

 

1336050

 

 

گوندوگان درباره کار کردن زیر نظر دو تن از بهترین سرمربیان دنیا یعنی یورگن کلوپ و پپ گواردیولا گفت: "آن‌ها دو تن از بهترین مربیان جهان هستند. کار کردن زیر نظر هر دوی آن‌ها برای من یک امتیاز به حساب می‌آید و فکر می‌کنم که بسیاری از فوتبالیست‌ها به‌خاطر این موضوع به من حسادت می‌کنند؛ چرا که فرصت چنین اتفاقی به آن‌ها دست نداده است."

 

 

گوندوگان در ادامه گفت: "هر دو در قلب من جا دارند. هر دو چیزهای زیادی به من آموخته‌اند و بخشی از موفقیت من هستند. من به چالش‌های زندگی اعتقاد دارم و همیشه سعی می‌کنم خودم را به چالش بکشم. چند سال پیش تصمیم به ترک دورتموند گرفتم؛ اما در آن زمان به کار کردنِ دوباره زیر نظر کلوپ فکر نکردم. شاید این موضوع بخشی از دلیل عدم انتقال من به لیورپول بوده است."

 

 

1477815

دیدگاه‌ها