کد خبر : 1668281 | 24 بهمن 1398 ساعت 18:51 | 43.8K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر ختافه:

چه کسی می‌تواند به بارسا پاسخ منفی بدهد؟

به نظر می‌رسد باشگاه ختافه در صورت رسیدن پیشنهاد بارسلونا برای آنخل رودریگس، مخالفتی با جدایی مهاجم گلزن خود نداشته باشد.

چه کسی می‌تواند به بارسا پاسخ منفی بدهد؟

به گزارش "ورزش سه"، آنخل تورس مدیر ختافه، تأیید کرد که از جدایی آنخل رودریگس و پیوستن این بازیکن به باشگاه بارسلونا در صورت درخواست بارسا استقبال خواهد کرد. پس از مصدومیت عثمان دمبله و از دست دادن ادامه فصل، باشگاه بارسلونا از فدراسیون فوتبال اسپانیا خواسته که اجازه جذب یک مهاجم خارج از پنجره نقل و انتقالات را به این تیم با توجه به مصدومیت لوییس سوارز، دیگر مهاجم آن‌ها، بدهد.

 

 

Image result for ange getafe

 

 

مهاجم فرانسوی پس از طی دوران درمان خود در آستانه بازگشت به ترکیب بارسلونا قرار داشت؛ اما در تمرینات با پارگی همسترینگ مواجه شد و پس از انجام عمل جراحی شش ماه دیگر از میادین دور خواهد بود. بارسلونا تلاش زیادی برای خرید یک مهاجم در پنجره نقل و انتقالات ژانویه داشت؛ اما در نهایت موفق به انجام این کار نشد.

بسیاری از منابع خبری از آنخل رودریگز به‌عنوان هدف بعدی مدیران تیم اسپانیایی نام می‌برند. بند فسخ ۱۰ میلیون یورویی این مهاجم ۳۲ ساله شرایط را برای آن‌ها بهتر می‌کند.

مدیر باشگاه ختافه در گفت‌وگو با رادیو کاتالونیا در این باره گفت: "چه کسی دوست ندارد به بارسلونا برود؟ پاسخ رد دادن به این باشگاه دشوار است. باشگاه باید برای این موضوع آماده شود. این موضوع بستگی به بند فسخ ندارد؛ بلکه من نمی‌توانم به بازیکنی که تمام تلاشش را برای ما کرده نه بگویم و فرصت پیوستن به یک باشگاه بزرگ را از او بگیرم. من ارتباط خوبی با باشگاه بارسلونا دارم، اما در حال حاضر کسی از این تیم با من تماس نگرفته است. نام‌های زیادی مطرح شده اما من به آنخل گفتم که به تلاش خود و گلزنی‌اش ادامه دهد و آرام باشد. هر اتفاقی که باید رخ بدهد، رخ خواهد داد."

 

 

Image result for ange getafe

دیدگاه‌ها