کد خبر : 1668285 | 24 بهمن 1398 ساعت 18:55 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

آیا کفشگری فردا اولین بازی خود را انجام خواهد داد؟

با توجه به قیمت یکی از بازیکنان نساجی شاید فردا امکان فرصت به مهرداد کفشگری برسد تا برای اولین بار در این طی فصل به میدان برود.

به گزارش "ورزش سه "، تمرینات تیم فوتبال نساجی در حالی در تهران پیگیری می‌شود که مهرداد کفشگری، هافبک این تیم که چند هفته به دلیل مصدومیت از میادین دور بود، به شرایط بازی رسیده است و می‌تواند تیمش را در بازی با پارس جنوبی همراهی کند.


این در شرایطی است که  علی‌اصغر عاشوری، هافبک نساجی در بازی با شاهین مصدوم شده و به گفته کادر پزشکی نساجی‌چی‌ها او به‌علت مصدومیت در ناحیه همسترینگ قادر نیست تا سه هفته به میدان برود و به همین دلیل در بازی بعدی تیمش در برابر پارس جنوبی غایب خواهد بود.

 

1477821

 

به این ترتیب رضا مهاجری می‌تواند به‌جای وی از مهرداد کفشگری بازیکن باتجربه ‌و متعصب خودش در این پست بهره ببرد که از ابتدای فصل تا به حال به‌علت مصدومیت فرصت حضور در زمین پیدا نکرده است و حالا در بهترین زمان ممکن خود را به شرایط بازی رسانده و باید تا فردا جمعه صبر کنیم و ببینیم آیا کادر فنی نساجی او را از ابتدا بازی در ترکیب ثابت تیمش قرار می دهند یا نه.

 

1477820


حضور همزمان او و محمد نوری کاپیتان پارس جنوبی جم که اتفاقاً این روزها بسیار آماده است در زمین می‌تواند جالب توجه باشد؛ چرا که این دو بازیکن روزهای زیادی را در سال‌های اخیر در کنار هم به‌عنوان هافبک پرسپولیس تجربه کرده‌اند.

 

1477819


گفتنی است دیدار نساجی مازندران - پارس جنوبی جم در چهارچوب هفته بیستم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵:۳۰ روز جمعه ۲۵ بهمن ماه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها