کد خبر : 1668327 | 25 بهمن 1398 ساعت 00:50 | 310.3K بازدید | 0 دیدگاه

می خواستند برد آسیایی سپاهان را بدزدند

سروصدای قلابی العین و خبرنگار عربستانی!

باشگاه العین قصد دارد که از سپاهان بابت استفاده از سعید آقایی که به زعم آن ها دو کارته بوده، شکایت کند.

سروصدای قلابی العین و خبرنگار عربستانی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم سپاهان در حالی العین را شکست داد که سعید آقایی مدافع چپ این تیم درخشش قابل توجهی داشت و دو پاس گل نیز داد. اما حالا دو روز پس از برد چهار گله سپاهانی‌ها، نواف الاسیوی، خبرنگار مشهور عربستانی خبری عجیب منتشر کرده است.

 

او ادعا کرده که باشگاه العین از سپاهان به دلیل استفاده غیرقانونی از یک بازیکن شکایت خواهد کرد. به عقیده العین، سعید آقایی دو کارت زرد در بازی تراکتور - النصر و بازی با پاختاکور دریافت کرد و به همین دلیل باید در این دیدار مقابل العین محروم می‌بود.

 

1477866
نواف الاسیوی خبرنگار عربستانی خبری تأیید شده از امارات منتشر کرد: باشگاه العین قصد شکایت از سپاهان را دارد.

 

آقایی در لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۷ در بازی مرحله گروهی در مقابل پاختاکور، در دقیقه ۶۵ یک کارت زرد گرفت و در بازی برگشتِ تراکتور مقابل النصر امارات نیز که منجر به حذف تبریزی‌ها شد، با اخطار جریمه شد و این امر باعث شد شائبه‌هایی به وجود بیاید.

 

البته باشگاه سپاهان خیلی زود پاسخ العین و خبرنگار عربستانی را داد. مسئول روابط بین‌الملل‌ سپاهان با تکذیب این محرومیت چنین گفت که تک کارت زرد در بازی مرحله گروهی، به مرحله بعد منتقل نمی‌شود.

 

1477867
او در این توییت جزییات بیشتر را منتشر کرده و گفته که سعید آقایی سال ۲۰۱۶ در بازی با النصر امارات کارت زرد دوم را گرفت.

 

در بخش ۵۷ این آیین‌نامه که درباره اخطارها بحث شده، آمده است که در پایان مرحله اولیه، مرحله پلی آف، مرحله گروهی و پس از نیمه نهایی، تک کارت‌های زرد بازیکنان بخشیده می‌شود و تنها کسانی که دو کارت زرد، یا کارت قرمز مستقیم دریافت کرده‌اند یا جریمه انضباطی شده‌اند به اندازه جریمه خود از حضور در مرحله بعد محروم خواهند بود.

 

بنابراین سعید آقایی مشکلی در این زمینه ندارد و در واقع حتی اگر هم تراکتور آن فصل النصر را شکست می‌داد، او می‌توانست در یک‌چهارم نهایی برای تیمش تراکتور بازی کند.

 

1477865
بخش ۵۷ اساسنامه رأی را به نفع سپاهان می‌دهد: تک کارت زرد در مرحله گروهی بخشیده می‌شود.

 

باتوجه به این که ادعای العین و نواف الآسیوی با تکذیب مستند همراه شده، بعید است که AFC نیز واکنشی در این باره داشته باشد؛ اما دور از انتظار و حتی غیرقانونی است که در صورت واکنش نیز، رأی منفی برای سپاهان صادر کند.

دیدگاه‌ها