کد خبر : 1668333 | 25 بهمن 1398 ساعت 01:16 | 66.3K بازدید | 0 دیدگاه

میلان 1-1 یوونتوس: هفته بدشانسی روسونری

میلان در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا مقابل یوونتوس به تساوی 1-1 رضایت داد.

میلان 1-1 یوونتوس: هفته بدشانسی روسونری

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان استفانو پیولی که در ابتدای هفته برتری 2-0 در دربی میلان را با شکست 4-2 عوض کرده بودند، در دیدار امشب هم تا آخرین ثانیه ها با یک گل از حریف پیش بودند اما در نهایت گل کریس رونالدو از روی نقطه پنالتی، کار را به تساوی کشید. 

میلانی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه حریف ایجاد کردند اما نتوانستند به گل برسند. پس از آن بازیکنان یوونتوس بودند که برای دقایقی ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 19، روی حرکت خوب رونالدو و پاس او، آرون رمزی صاحب موقعیت شد اما ضربه او به دیبالا که در موقعیت آفساید قرار داشت، برخورد کرد و این فرصت از دست رفت.

سه دقیقه بعد این میلانی ها بودند که تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفتند اما ضربه کالابریا را بوفون با واکنشی تماشایی و با یک دست دفع کرد.

 

1477882

 

در ادامه باز هم این بازیکنان یووه بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در دقیقه 29، بار دیگر این میلانی ها بودند که صاحب موقعیت شدند اما باز هم این بوفون بود که مانع از گلزنی آنته ربیچ شد.

چند دقیقه بعد نوبت دوناروما بود که هنر دروازه بانی اش را نشان بدهد و با یک واکنش خوب، مانع از گلزنی کوادرادو شد. بازی در دقایق پایانی متعادل و کم حادثه دنبال شد و در نهایت نیمه اول با تساوی 0-0 به پایان رسید.

نیمه دوم را هم میلان بهتر آغاز کرد و در دقیقه 48، ربیچ با ضربه ای تماشایی، می توانست دروازه یووه را باز کند اما باز هم بوفون مقاومت کرد. برتری میلانی ها ادامه پیدا کرد و در دقیقه 59، روی پاس ربیچ، این زلاتان بود که با یک شوت محکم دروازه حریف را هدف قرار داد ولی بار دیگر بوفون با واکنشی مناسب توپ را به بیرون فرستاد.

اما سرانجام در دقیقه 61، قفل دروازه یووه باز شد.  روی ارسال کاستیخو به محوطه جریمه یووه بود که ربیچ بین مدافعان حریف ضربه نه چندان محکمی زد که به گوشه دروازه بوفون رفت.

 

1477880

 

بعد از این گل، این یوونتوسی ها بودند که پیش کشیدند و در دقیقه 71، کار برای آنها ساده تر شد. تئو هرناندز که یک کارت زرد داشت، با خطا روی دیبالا در میانه میدان، کارت زرد دوم را دریافت کرد و از بازی اخراج شد و به این ترتیب کار برای یوونتوسی ها راحت تر شد.

تیم میهمان از این برتری نفری استفاده کرد و در دقایق پایانی فشار زیادی روی دروازه میلان وارد کرد و سرانجام در دقیقه 89 صاحب یک ضربه پنالتی شد. روی یک ارسال به مقابل دروازه میلان بود که رونالدو قصد داشت با ضربه برگردان دروازه را باز کند اما توپ به دست کالابریا برخورد کرد. داور بعد از استفاده از VAR، پنالتی را تایید کرد. رونالدو پشت ضربه قرار گرفت و با یک ضربه محکم به وسط دروازه، کار را تمام کرد.

 

1477881

 

در ثانیه های پایانی اتفاقی رخ نداد و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها