کد خبر : 1668383 | 25 بهمن 1398 ساعت 18:20 | 26.5K بازدید | 0 دیدگاه

خوشبختی روی بال‌های شاهین؛

شاهین 3- ماشین 1؛ بالاخره فرار از قعر

بوشهری‌ها با ادامه روند خوب و برتری پُر گل مقابل ماشین‌سازی از قعر جدول نجات پیدا کردند.

شاهین 3- ماشین 1؛ بالاخره فرار از قعر

به گزارش "ورزش سه"، شاهین شهرداری بعد از هفته‌های تلخ و ناکامی‌های متوالی، در دو دیدار اخیرش نتایج فوق‌العاده‌ای با کسب دو پیروزی مقابل پیکان و نساجی داشت که آنها امروز هم موفق شدند این روند درخشان را ادامه دهند و با نتیجه 3 بر یک از سد ماشین‌سازی تبریز عبور کنند تا بعد از نیم‌فصل یک پله از قعر جدول بالا بروند و به بقا در لیگ برتر امیدوارتر از همیشه شوند و از سوی دیگر اجازه ندهند ماشین‌سازی بعد از چهار هفته به برد برسد.


هفته بیستم لیگ برتر؛ جمعه: 98/11/25 ؛ ساعت 16:15
استادیوم: شهید نادر مهدوی بوشهر/ تماشاگر: ؟؟؟
داور: سید رضا مهدوی/ کمک‌ها: تورج عیوض‌محمدی و امیررضا آشورماهانی؛ داور چهارم: احد سلطانی؛ کمک داوران پشت دروازه: یاسر همرنگ و محمدرضا تارخ/ ناظر داوری: سعید بطحایی.


شاهین شهرداری بوشهر


ماکسیما کویلیتایا
سجاد مشکل‌پور(79- مرتضی غلامعلی‌تبار)
بهروز نوروزی‌فرد
حسن نجفی
سید ابوالفضل رزاق‌پور
میثم دورقی
مصطفی احمدی
سلمان بحرانی
اسماعیل شریفات
حسین مالکی
میلاد صارمی(64- حامد محمودی)


سرمربی: میشو کریستیچوویچ


ماشین‌سازی تبریز


حامد لک
مسیح زاهدی
ادرواردو دوسانتوس
فردین عابدینی
عزیز معبودی
میلاد نوری
شاهین توکلی
قائم اسلامی‌خواه
بابک مرادی(87- فرید بهزادی‌کریمی)
سید محمد خرم‌الحسینی(46- محمد قادری)
علی آل‌کثیر


سرمربی: احد شیخ‌لاری

 

اخطار


فردین عابدینی(19) عزیز معبودی(24) از ماشین‌سازی

 

اسماعیل شریفات(76) از شاهین شهرداری

 

شرح گل


شاهین شهرداری 1 - ماشین‌سازی صفر (دقیقه 27: میلاد صارمی): اشتباه عجیب ادورادو دوسانتوس موجب شد تا توپ به حسین مالکی برسد و این بازیکن بعد از توپ‌ربایی پاس در عرضی به میلاد صارمی داد تا این مهاجم دروازه ماشین‌سازی را باز کند.

 

شاهین شهرداری 2 - ماشین‌سازی صفر (دقیقه 37: اسماعیل شریفات): پاس در عمق چیپ و دیدنی حسین مالکی را اسماعیل شریفات با مهار توپ و شوت فنی به تور دروازه چسباند و شاهین را به گل دوم رساند.

 

شاهین شهرداری 2 - ماشین‌سازی 1 (دقیقه 68: عزیز معبودی): محمد قادری که بعد از ورودش به زمین موقعیت‌های خطرناکی به وجود آورده بود، با فرار از سمت راست محوطه جریمه شاهین شهرداری با پاس در عرض توپ را به عزیز معبودی رساند تا این مدافع چپ پیشتاخته گل اول ماشین‌سازی را به ثمر رساند.

 

بهترین بازیکن


اسماعیل شریفات و حسین مالکی، دو بازیکنی بودند که با تلاش و دوندگی بی‌امان و خستگی‌ناپذیر تا پایان مسابقه نقش زیادی در برد شاهین شهرداری ایفا کردند؛ شریفات با گلزنی و گرفتن خطاهای متعدد و ... بارها خط دفاعی ماشین‌سازی را آزار داد و مالکی نیز علاوه بر خلق موقعیت، پاس‌های خطرناک، استفاده از تکنیک خود و مهم‌تر از همه دادن دو پاس گل بازی موثری ارائه داد.

 

اتفاق ویژه


شاهین شهرداری بوشهر روزهای تلخ نیم‌فصل اول را فراموش کرده و مصمم است با میشو در لیگ برتر بماند؛ آنها که بعد از وقفه لیگ برتر دو برد ارزشمند را کسب کرده بودند، امروز هم توانستند ماشین‌سازی را با 3 گل بدرقه کنند تا از قعر جدول هم فاصله بگیرند و امیدوار به بقا در لیگ برتر شوند.

 


لحظات حساس

 

دقیقه 9: ارسال اسلامی‌خواه از روی ضربه آزاد میانه زمین را مسیح زاهدی با ضربه سر زد که با بدشانسی او توپ به تیرک افقی دروازه شاهین شهرداری اصابت کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 39: ضربه ایستگاهی تماشایی میلاد نوری با کمترین اختلاف از روی دروازه شاهین شهرداری به بیرون رفت.
دقیقه 41: پاس چیپ میلاد نوری به پشت مدافعان شاهین و ضربه مرادی راهی اوت شد.

دقیقه 43: نوری با عبور از بین دو مدافع شاهین شهرداری موقعیت خطرناکی به وجود آورد که در نهایت شوت اسلامی‌خواه به بیرون رفت.
دقیقه 44: شوت بی‌دقت دوسانتوس در داخل محوطه جریمه شاهین با فاصله زیادی از دروازه این تیم به اوت رفت.
دقیقه 4+45: ضربه ایستگاهی محکم و تماشایی اسلامی‌خواه به تیرک افقی دروازه شاهین اصابت کرد و دفع شد.
دقیقه 4+45: آل‌کثیر نتوانست روی توپ ارسالی از جناح راست زمین دروازه شاهین را باز کند و کویلیتایا زودتر از او توپ را جمع کرد.

دقیقه 60: کویلیتایا با خروج به موقع از دروازه اجازه نداد دروازه شاهین باز شود و شوت آل‌کثیر را خارج از محوطه جریمه و با پا دفع کرد.

دقیقه 62: کویلیتایا یک بار دیگر منجی دروازه شاهین شد و شوت آل‌کثیر را دفع کرد.

دقیقه 75: ارسال اسلامی‌خواه از روی کرنر موقعیت خطرناکی برای ماشین‌سازی به وجود آورد که در ادامه ضربه سر توکلی با فاصله کمی از دروازه شاهین به بیرون رفت.
دقیقه 76: اسماعیل شریفات در محوطه جریمه ماشین‌سازی برخوردی با مسیح زاهدی داشت، اما مهدوی داور مسابقه اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت و به مهاجم شاهین کارت زرد نشان داد.

دقیقه 5+90: حرکت در عرض محمد قادری و شوت محکم و دقیق او را کویلیتایا به زحمت مهار کرد.



در حاشیه


* امیرحسین موسی‌زاده از شاهین شهرداری و شاهین ثاقبی از ماشین‌سازی، دو بازیکن محروم این مسابقه هستند.

* مصطفی احمدی، هافبک شاهین شهرداری در دقیقه 25 مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد تا با برانکارد به بیرون از زمین منتقل شود.

دیدگاه‌ها