کد خبر : 1668392 | 25 بهمن 1398 ساعت 15:33 | 54.8K بازدید | 0 دیدگاه

رحمتی: بهتر است در زمین به فکر پیروزی باشید نه فضای مجازی

پست جنجالی کاپیتان سابق استقلال علیه مخاطب خاص!

کاپیتان سابق استقلال بعد از یک سال در مورد دربی جنجالی ۸۹ لب به سخن گشود.

به گزارش "ورزش سه"، دربی ۸۹ برای مهدی رحمتی که در آن زمان بازوبند کاپیتانی استقلال را به بازو می‌بست بسیار جنجالی بود. در آن بازی داور پنالتی‌ای به نفع استقلال گرفت که فرشید اسماعیلی آن را از دست داد اما انتشار عکسی بعد از این بازی حسابی دردسرساز شد، عکسی که در آن اینطور به نظر می‌رسید که مهدی رحمتی از گادوین منشا می‌خواهد ضربه را نزند.

 

بعد از این بازی مهدی رحمتی با انتقاد بیش‌ازحدِ فضای مجاز روبه‌رو شد؛ تا جایی که در پایان لیگ هجدهم تصمیم گرفت از استقلال جدا شود تا سال‌های آخر فوتبالش را در آرامش سپری کند.

 

مهدی رحمتی یک سال بعد از آن بازی جنجالی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "از ابراز لطف و محبتی که هواداران استقلال همیشه به من داشتن و خصوصا ظرف یک هفته اخیر بعد از بازی دربی از من حلالیت طلبیدن و منو شرمنده خودشون کردن تشکر می کنم و اینجا باید عرض کنم که خیلی ها حتی ان فرد خاص! از من به خاطر بی اخلاقی های انجام داده حلالیت طلبید و عذرخواهی کرد. اما من در همان زمان سکوت کردم و همه رو به خدا سپردم و بعنوان یک بازیکن حرفه ای تمام تمرکز و تلاشم رو برای موفقیت تیم صرف کردم."

 

مهدی رحمتی در پایان نوشته خود مدعی شد فحاشی به او از یک طریق خاص انجام شده است: "یادمان نرود که در دنیا اگر بد کسی رو بخواهیم خداوند پاسخ ما را خواهد داد و دنبال ذلت کسی نباشیم. فوتبال برد و باخت دارد و روزی می برید و روز دیگری شکست می خورید . برای فوتبال باید در میدان مبارزه کنید نه اینکه در پیج های فیک اینستاگرامی خاله و اقوام به خانواده من فحاشی کنید. مواظب باشیم در اخلاق شکست نخوریم چون عزت و ذلت دست خداوند است و تمام ."

 

 با توجه به این‌که مهدی رحمتی بعد از یک سال حاضر شده در مورد اتفاق‌هایی که در سال پایانی حضورش در استقلال رخ داد صحبت کند، باید دید آیا این موضوع با واکنش از سوی کسی که مخاطب حرف‌های کاپیتان استقلال بوده مواجه خواهد شد یا نه.

 

1477956

 

 

دیدگاه‌ها