کد خبر : 1668397 | 25 بهمن 1398 ساعت 15:15 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

پله و رد شایعات اخیر در مورد سلامتی‌اش

پله، اسطوره فوتبال برزیل، با رد شایعات اخیر در مورد مشکلات مربوط به سلامتی‌اش، تأکید کرد که شرایط جسمانی خوبی دارد.

پله و رد شایعات اخیر در مورد سلامتی‌اش

به گزارش "ورزش سه"، ادینیو، پسر پله، به‌تازگی اعلام کرد که پدرش دچار افسردگی شده و به دلیل این‌که نمی تواند به خوبی راه برود، حاضر نیست از خانه خارج شود. اما پله که در پاییز گذشته ۸۰ ساله شده، این حرف‌ها را رد کرد.

او در بیانیه‌ای که منتشر کرد گفت: "از شما برای دعاها و ابراز نگرانی‌ها تشکر می‌کنم. من خوب هستم. امسال ۸۰ ساله شدم. من هم روزهای خوب و بد دارم. این برای آدم‌هایی در سن من طبیعی است. من نمی‌ترسم. مصمم هستم و به کاری که می‌کنم، ایمان دارم. هفته گذشته این افتخار را داشتم که در استودیویی که مستندم را در آن می‌سازم، با رئیس فدراسیون فوتبال برزیل دیدار کنم.

 

1477334

 

من ماه گذشته دو جلسه عکاسی با کمپینی که از تصاویر من استفاده می‌کند، داشتم. چندین برنامه از پیش تعیین شده دارم. هیچ‌وقت در برنامه‌هایی که به آن‌ها تعهد داده‌ام، غیبت نمی‌کنم. محدودیت‌های فیزیکی‌ام را می‌پذیرم؛ اما قصد دارم به مسیرم ادامه بدهم. خدا نگهدار شما باشد."

تابستان آینده پنجاهمین سالگرد قهرمانی برزیل در جام جهانی ۱۹۷۰ مکزیک است که سومین قهرمانی پله در این رقابت‌ها بود. او که در ۱۲۸۱ بازی دوران حرفه‌ای‌اش، ۱۰۹۱ گل به ثمر رساند، همچنان با ۷۷ گل زده، بهترین گلزن تاریخ تیم ملی برزیل است.

دیدگاه‌ها