کد خبر : 1668403 | 25 بهمن 1398 ساعت 16:26 | 39.5K بازدید | 0 دیدگاه

با آچار فرانسه تبریزی‌ها آشنا شوید (عکس)

رضا اسدی این روزها یکی از مهم‌ترین مهره‌های تراکتوری‌ها شناخته می‌شود. او هم برای تبریزی‌ها دفاع می‌کند و هم گلزنی.

به گزارش "ورزش سه"، رضا اسدی قطعاً یکی از بهترین بازیکنان تیم تراکتور درلیگ نوزدهم شناخته می‌شود. هافبک تبریزی‌ها که پس از کمبود نفر برای این تیم در خط دفاع، به‌عنوان مدافع به میدان رفت، امروز برای سومین بار گلزنی هم کرد تا به‌نوعی در هر خطی برای تیمش مؤثر واقع شود.


اسدی پس از هشت دیدار ابتدایی لیگ و با مصدومیت سلیمی، بالاجبار به خط دفاعی منتقل شد و به‌عنوان یکی از مدافعان تراکتور در میدان حضور یافت. او از آن پس یکی‌درمیان در خط دفاع و حمله به میدان می‌رفت و به‌غیر از آن برای گلزنی نیز حواس خود را جمع‌تر از قبل کرد و اتفاقاً توانست گل‌های مهمی هم به ثمر برساند.


اسدی در ابتدای گلزنی‌های خود توانست در دیداری که تراکتوری‌ها سه بر یک بر تیم شهرخودرو پیروز شوند، یک گل وارد دروازه حریف کند؛ اما در بازی بعد از آن که پیروزی در آن اهمیت زیادی برای سرخ‌ها داشت، اسدی توانست تنها گل سه امتیازی دیدار برابر فولاد را به ثمر برساند و تیمش را به سه امتیاز شیرین آن مسابقه برساند. امروز و در جریان دیدار برابر سایپا نیز سومین گل تیمش را در نیمه دوم وارد دروازه تیم سابق خود کرد و در نهایت جزو بازیکنان سه گله تیمش شد.

 

1477967

 

1477969

 

1477968

دیدگاه‌ها