کد خبر : 1668416 | 25 بهمن 1398 ساعت 17:20 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه درخشش خریدهای زمستانی جلالی؛

شاکری ستاره دنباله دار گل گهر

مهاجم جدید تیم گل گهر باز هم برای این تیم گلزنی کرد و با درخشش خود گل گهر را به یک برد ارزشمند رساند.

شاکری ستاره دنباله دار گل گهر

به گزارش "ورزش سه"، در آغاز هفته بیستم رقابت های لیگ برتر بازی های حساسی برگزار می شود. یکی از مهم ترین دیدارها، تقابل تیم های صنعت نفت و گل گهر در آبادان است. صنعت برای کورس سهمیه آسیا می جنگد و گل گهر در حال تلاش شدید برای ماندن در لیگ برتر است.

 

در این بازی و در شرایطی که صنعت نفت دوران گذار را بعد از جدایی اسکوچیچ سپری می کند، گل گهر توانست از این فرصت استفاده کند و با نتیجه 2 بر یک صنعت را در آبادان شکست داد. این برد در جدول کمک فوق العاده ای به گل گهر می کند و در پایان هفته بیستم، این تیم را از منطقه سقوط خارج می کند.

 

نکته مهم درباره برد گل گهر، درخشش خریدهای جدید این تیم است. هر دو گل امروز تیم گل گهر با دو ضربه یونس شاکری به ثمر رسید؛ بازیکنی که در نقل و انتقالات نیم فصل راهی سیرجان شد. جالب تر اینکه شاکری حالا سومین و چهارمین گل خود را در چهارمین بازی برای گل گهر به ثمر رسانده و روزهای بسیار خوبی را زیر نظر مجید جلالی تجربه می کند.

 

در هفته های قبل هم احمد موسوی با پاس گل و گادوین منشا با گلزنی، برای گل گهر موثر ظاهر شده بودند و در کنار شاکری، خریدهای مفید تیم گل گهر لقب گرفته بودند که امروز با گلزنی شاکری و پاس گل زنده روح، اثرگذاری این خریدها بیشتر از قبل شد.

دیدگاه‌ها