کد خبر : 1668421 | 25 بهمن 1398 ساعت 17:45 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

بدشانسی در قائمشهر به امید روزهای طلایی در جم

پارس جنوبی علیرغم نمایش موفق خصوصا در نیمه دوم جدال با نساجی، با یک امتیاز از قائمشهر خارج شد.

بدشانسی در قائمشهر به امید روزهای طلایی در جم

به گزارش "ورزش سه"، هومن افاضلی در شرایطی که دومین بازی پیاپی خارج از خانه خود را پشت سر می‌گذاشت، توانست به دومین امتیاز حساس دست یابد و امیدوار به ادامه فصل باشد.


از چهار بازی هفته‌های اخیر پارس جنوبی با هدایت هومن افاضلی، سه دیدار آن خارج از خانه برگزار شده و این در حالیست که آنها توانسته‌اند نمایش تاکتیکی مناسبی در این دیدارها از خود به جا بگذارند و به امتیازات حساسی نیز دست یافتند.


کسب امتیاز از نساجی مازندران که رقیب آنها برای فرار از منطقه سقوط محسوب می‌شود، یکی از اهدافی بود که پارس جم آنها را در قائمشهر دنبال می‌کرد که در نهایت البته بدشانس بود که به تک امتیاز بسنده کرد. در دقایق پایانی این دیدار آنها فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتند که در دستیابی به آن ناکام ماندند.


اکنون افاضلی بعد از دو هفته دیدار در خارج از خانه، در شرایطی پا به جم خواهد گذاشت که تیمش باید برابر تراکتور مدعی این دیدار خانگی را برگزار کند. البته شرایط به این شکل برای آنها آسان نخواهد بود و طی هفته‌های بعدی آنها به ترتیب برابر تراکتور، نفت آبادان، استقلال، سپاهان و شهرخودرو که همگی مدعی این فصل هستند قرار خواهد گرفت و باید دید شرایط برای آنها به چه شکل پیش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها