کد خبر : 1668441 | 25 بهمن 1398 ساعت 18:36 | 42K بازدید | 0 دیدگاه

چهار بازی تلخ برای طلایی های آبادان؛

آقای گلِ غمگینِ رقابت‌های لیگ نوزدهم !

عیسی آل کثیر در دیدار برابر گل گهر سیرجان باز هم گلزنی کرد و 10 گله شد ولی این گل بیشتر از سه دقیقه برای نفت آبادان اثرگذار نبود.

آقای گلِ غمگینِ رقابت‌های لیگ نوزدهم !

به گزارش "ورزش سه"، عیسی آل کثیر یکی از بازیکنان مورد توجه لیگ برتر در پنجره زمستانی بود، ولی در نهایت تلاش مدیران باشگاه آبادانی برای حفظ بهترین گلزن تیمشان برخلاف اسکوچیچ جواب داد و شماره 7 صنعت نفت در نیم فصل دوم رقابت ها نیز در تیمش باقی ماند.


شاید کسی فکر نمی کرد، پس از پیروزی 4 گله صنعت نفت مقابل سپاهان این تیم در 4 دیدار پیاپی با شکست زمین را ترک کند ولی این اتفاق حالا رخ داده و طلایی پوشان آبادانی در چهار دیدار برابر نفت مسجد سلیمان، پرسپولیس، ذوب آهن و در نهایت گل گهرسیرجان 6 گل خورده و تنها یک مرتبه گلزنی کرده است تا دست خالی از این مسابقات خارج شود.


تنها گل صنعت نفت را در این 4 مسابقه عیسی آل کثیر امروز در مقابل شاگردان مجید جلالی در دقیقه 88 ثبت کرد؛ گلی که تساوی یک بر یک را بر نتیجه بازی حاکم کرد و عیسی را با 10 گل، به صدر جدول گلزنان لیگ فرستاد ولی سه دقیقه بعد یونس شاکری دومین گل خودش و تیمش را به ثمر رساند تا در یکی دیگر از روزهای تلخ صنعت نفت بعد از دراگان اسکوچیچ، آل کثیر خیلی از گلزنی اش خوشحال نشود و حتی یک رقیب یعنی شاکری که 7 گله شد را نیز در جمع رقیبانی که پشت سرش، نفسشان را احساس می کند، اضافه شده ببیند.

دیدگاه‌ها