کد خبر : 1668451 | 25 بهمن 1398 ساعت 19:07 | 188.9K بازدید | 0 دیدگاه

یک خروار پول هم نتیجه نداشت؛

پایان تلخ باشگاه عجیب فوتبال چین (عکس)

امروز خبر انحلال تیم چینی میژیان تچاند منتشر شد تا خاطرات عجیب دو سال قبل آنها زنده شود.

پایان تلخ باشگاه عجیب فوتبال چین (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، حدود دو سال قبل بود که اخبار عجیبی در مورد پاداش های هنگفت تیم میژیان تچاند به دلیل صعود به دسته دوم فوتبال چین منتشر شده بود. مدیران این باشگاه در آن مقطع تصمیم گرفته بودند به دلیل صعود این تیم مبلغ 3.5 میلیون دلار که رقم هنگفتی به شمار می آید را به هر یک از اعضای تیم به عنوان پاداش پرداخت کنند. این رقم در قالب پول نقد به بازیکنان پرداخته شده و باعث انتشار تصاویر جالبی از تعجب بازیکنان میژیان تچاند از دریافت این میزان وجه نقد شده بود.

 

1478014

 

اما امروز نشریات چینی اعلام کردند مدیران باشگاه میژیان تچاند تصمیم به انحلال تیمشان گرفته اند. این باشگاه که به تازگی و در سال 2016 آغاز به فعالیت کرده بود، بعد از صعود به دسته دوم نتایج چندان خوبی نگرفت و در نهایت فصل قبل رتبه هفدهم را به خود اختصاص داد.

 

1478015

 

امروز باشگاه میژیان تچاند با انتشار بیانیه ای گفت: "از زمانی که باشگاه در سال 2016 تأسیس شد، مدیران سرمایه گذاری و انرژی فراوانی را در سازماندهی تیم برای رقابت در لیگ های دسته دوم و دیگر بازی های فوتبال چین در همه سطوح انجام داده بودند. از همه مربیان، بازیکنان و افراد بخاطر سخت کوشی شان، همه شادی های پیروزی و تلخی های باخت تشکر می کنم. در فصل جدید سال 2020 و به دلیل بیماری همه گیر کرونا که در سراسر کشور رواج دارد، فدراسیون فوتبال چین تمام مسابقات فوتبال را به تعویق انداخت. ما در انجام مراحل مختلفی مانند نقل و انتقالات بازیکن به تیم های دیگر و موارد دیگر تمام تلاش مان را انجام خواهیم داد. از همه شما بخاطر سخت کوشی و تلاش در این راه متشکریم."

 

1478016

دیدگاه‌ها