کد خبر : 1668452 | 25 بهمن 1398 ساعت 19:13 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

اشتباه کردم مسئولیت نساجی را گرفتم

مهاجری: اگر با رفتن من تیم درست شود، می‌روم

نساجی در روز بارانی قائمشهر و در زمین باتلاقی این شهر نتوانست از پس پارس جنوبی بربیاید و در نهایت با مساوی زمین را ترک کرد.

مهاجری: اگر با رفتن من تیم درست شود، می‌روم

به گزارش "ورزش سه"، تساوی نساجی برابر پارس جنوبی نتیجه خوبی برای این تیم به حساب نمی آید. رضا مهاجری سرمربی نساجی در پایان این بازی گفت:" زمانی که کار را شروع کردیم صنیعی‌فر گفت که می‌خواهم تیمی ببندم که بماند ولی واقعا باید اعتراف کنم اشتباه کردم مسئولیت تیم را قبول کردم."


او افزود:" من در قالب بازیکن و مربیان تیم‌های دیگر به اینجا آمده بودم ولی به عنوان کسی که مسئولیت داشته باشد نه! اما صادقانه می‌گویم این تیم نباید برای ماندن بجنگد بلکه باید برای قرار گرفتن در تیم‌های رده اول جدول رقابت کند. امروز اعتراف می‌کنم که اشتباه کردم و همان روز که این پیشنهاد به من داده شد نباید آن را قبول می‌کردم."

 

وی در خصوص تعویض‌هایی که انجام داد و نارضایتی محمدعباس زاده را هم به همراه داشت گفت:" عباس زاده با من دست داد. اتفاقا اعتقاد من این است وقتی کفشگری به زمین آمد با وجود اینکه می‌دانستیم نا آماده است، فوتبال ما بهتر شد. اگر بخواهیم واقعیت را ببینیم آنقدر شهامت دارم که بگویم عذر‌خواهی می‌کنم. عباس‌زاده قول گلزنی داده بود و به خاطر اینکه گل نزده بود عصبانی شد ولی از روی نیمکت تیمش را تشویق کرد. شما چرا این قسمت قضیه را نمی‌بینید؟"

 

او همچنین گفت:" واقعا زمین بازی امروز به شکلی بود که نمی‌شد کاری انجام داد. شما دیدید چند بار توپ زیر پای بازیکنان گیر می‌کرد ما مجبور شدیم رو به بازی بلند بیاوریم و با همه این کارها نتوانستیم به برتری برسیم من نساجی را دوست دارم و هر جا بروم از این تیم به عنوان گوشه‌ای از زندگی‌ام یاد می‌کنم ولی دو راه بیشتر نداریم یا بمانیم و بجنگیم و یا برویم."

دیدگاه‌ها