کد خبر : 1668459 | 25 بهمن 1398 ساعت 19:44 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: برابر چلسی پیروزی می خواهیم

اوله گونار سولسشر، سرمربی یونایتد مدعی شد تیمش مقابل چلسی برای کسب پیروزی به میدان خواهد رفت.

سولسشر: برابر چلسی پیروزی می خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد در این فصل دو بار در لیگ برتر و جام اتحادیه به مصاف تیم فرانک لمپارد رفته و در هر دو دیدار موفق به کسب پیروزی شده است. یونایتد و چلسی این هفته در دیدار برگشت لیگ برتر در لندن با یکدیگر بازی می کنند و اوله گونار سولسشر در مورد شرایط تیمش و احتمال بازی دادن به ادیون ایگالو که به دلیا ترس از کرونا، از تمرینات یونایتد دور بوده صحبت کرده است.

 

1474936

 

دیدار با چلسی: "ما در صورت کسب پیروزی در این دیدار به فاصله سه امتیازی چلسی خواهیم رسید و این همان چیزی است که یونایتد برای رسیدن به آن تلاش می کند. ما در این فصل دو بار مقابل چلسی بازی کرده ایم و نمایش خوبی داشته ایم و در این دیدار نیز برای کسب پیروزی به میدان خواهیم رفت."

 

احتمال بازی کردن ایگالو مقابل چلسی: "من هرگز نگفته ام که ایگالو حتما در دیدار برابر چلسی در ترکیب قرار خواهد گرفت، اما او ممکن است در لیست بازیکنان یونایتد حاضر باشد. ایگالو در دو هفته اخیر به دلیل رعایت احتیاط دور از بازیکنان تمرین کرده و باید ببینیم او در لیست قرار می گیرد یا خیر. با مصدومیتی که برای مارکوس راشفورد رخ داد، ما به یک مهاجم دیگر نیاز داشتیم و وقتی شانس خرید ایگالو ایجاد شد از آن استفاده کردیم. ایگالو گلزن برتر جام ملت های آفریقا در سال گذشته بود و او می تواند به باشگاه کمک کند. ایگالو بازیکنی بسیار حرفه ای و پسر خوبی بوده که می تواند به تیم کمک کند."

 

وضعیت بازیکنان مصدوم: "اسکات مک تومینای و پل پوگبا هنوز آماده بازی کردن نشده اند و قطعا نمی توانند در دیدار مقابل چلسی در ترکیب یونایتد قرار گیرند."

دیدگاه‌ها