کد خبر : 1668465 | 25 بهمن 1398 ساعت 20:22 | 43.9K بازدید | 0 دیدگاه

برد تراکتور در سایه دو اتفاق ویژه؛ تیکدری و نجفی!

شاگردان ساکت الهامی در شرایطی امروز به یک برد روحیه بخش خانگی دست یافتند که آنها را به جمع مدعیان لیگ بازگردانده است.

برد تراکتور در سایه دو اتفاق ویژه؛ تیکدری و نجفی!

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور در شرایطی که در همان دقایق روی گل از روی نقطه پنالتی توسط سایپا شوکه شده بود، خیلی زود توانست از این فشار خارج شود و با گل‌های دیدنی ستاره‌هایش یک پیروزی ارزشمند در یادگار امام تبریز را به نام خود کرد.


در روزی که مسعود شجاعی به دلیل محرومیت غایب بود، این اشکان دژآگه و در ادامه احسان حاج صفی بودند که ورق را به سود سرخپوشان تبریزی برگرداند و سه امتیاز شیرین خانگی نصیب شاگردان ساکت الهامی شد و آنها را به رده دوم جدول رساند.


در این میان اما دو اتفاق ویژه نیز در این بازی برای تراکتور رقم خورد؛ مهدی تیکدری، بازیکن جوان تراکتور در فاصله دو دقیقه توانست دو پاس گل به نام خودش کند و تراکتور را در مسیر پیروزی قرار داد. تیکدری که در این فصل از تیم لیگ یکی مس کرمان به تراکتور پیوسته و خیلی زود جایگاه ثابتی در این تیم برای خود به دست آورد، اکنون با دو پاس گلش که منجر به دو گل فوق العاده توسط کاپیتان‌های تیم ملی شد، نقش پررنگی در پیروزی تراکتور ایفا کرد.


نکته دیگر بازی دادن یک بازیکن جوان و گمنام توسط ساکت الهامی در این بازی بود؛ علی نجفی، مهاجم جوان تراکتور که بعد از درخشش در دیدارهای تدارکاتی این تیم توانسته مجوز حضور در تیم بزرگسالان را به دست بیاورد، با توجه به شرایط این تیم و موقعیت مناسب برای دستیابی به پیروزی مقابل سایپا در دقایق پایانی فرصت حضور در ترکیب را به دست آورد تا از تجربه لازم در ادامه مسیر برخوردار شود.

 


الهامی که بعد از حضور روی نیمکت تراکتور توانسته آنها را از میانه جدول به جمع مدعیان نزدیک کند، امروز نیز پیروزی بزرگی را در یادگار امام به دست آورد تا امیدواری تی تی ها برای حضور در جمع مدعیان و شانس دستیابی به قهرمانی فصل نوزدهم برای آنها بالا برود.

دیدگاه‌ها