کد خبر : 1668466 | 25 بهمن 1398 ساعت 20:29 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

باغ آبادی: گل‌های بچه‌گانه‌ای خوردیم

مربی تیم فوتبال ماشین سازی می گوید تیمش در بازی برابر شاهین بوشهر گل های بچه گانه ای دریافت کرد.

باغ آبادی: گل‌های بچه‌گانه‌ای خوردیم

به گزارش "ورزش سه"، غلامرضا باغ آبادی بعد از شکست 3 بر یک ماشین سازی برابر شاهین بوشهر گفت: این بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول شاهین انگیزه زیادی داشت و برای فرار از سقوط تلاش می‌کرد. یک مقدار بر اثر اشتباه‌های فردی بازیکنان گل‌های بچگانه خوردیم.

 

او ادامه داد: نمی‌خواهم برد شاهین را کم ارزش جلوه بدهم اما در نیمه دوم ما بیش از 250 پاس دادیم و در نهایت فقط یک گل را جبران کردیم. فوتبال همین است. با این حال بازی زیبایی بازیکنانمان در نیمه دوم انجام دادند و این شیوه بازی باید سرلوحه کارمان در ادامه باشد.

باغ آبادی در مورد داوری مسابقه، گفت: سازمان لیگ بخشنامه داده که در مورد داوری‌ها صحبت نکنیم. در نیمه اول به خاطر جورابهای حامد لک حساسیت بیش از حد به خرج دادند و اینکه جوراب سفید یا طوسی است نباید این همه حاشیه درست شود این در شان داوری نبود. این بازیکنان جوان هستند و باید مراعات حال آنها را بکنیم. ضمن اینکه در جلسه هماهنگی سرپرست تیم لباس‌ها را مشخص کرده است.

 

مربی ماشین سازی ادامه داد: این بحث داوری می‌‌تواند تاثیرگذار باشد اما در تیم ما بخاطر محرومیت ثاقبی مجبور بودیم تغییراتی در تیم ایجاد کنیم. دنبال بهانه جویی نیستیم اما به خاطر بسته بودن پنجره نقل و انتقالات نه تنها بازیکنی جذب نکردیم دو بازیکن کلیدی مان را هم از دست دادیم و سایر تیم ها بازیکن جذب کردند.

 

باغ آبادی در مورد مشکلات مالی این باشگاه و عدم جذب بازیکن گفت: این مباحث مدیریتی است. از نظر بازیکن در مضیقه هستیم بازیکنان در نیمه دوم باغیرت بازی کردند و بازی زیبایی ارایه کردند. در نیم فصل ما باید در برخی نقاط تیم را تقویت کنیم و برخی بازیکنان از تیم ما جدا شدند و پنجره نقل و انتقالاتی ما هم بسته بود.

دیدگاه‌ها