کد خبر : 1668468 | 25 بهمن 1398 ساعت 20:10 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: به شکست های گذشته برابر یونایتد کاری ندارم

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی علاقه ای به مرور بازی های این فصل تیمش با یونایتد دارد.

لمپارد: به شکست های گذشته برابر یونایتد کاری ندارم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در این فصل دو بار در لیگ برتر و جام اتحادیه به مصاف منچستریونایتد رفته و هر دو بار مغلوب شده است. چلسی و یونایتد دوشنبه شب در استمفوربریج به مصاف یکدیگر می روند و فرانک لمپارد در مورد این دیدار و البته خرید حکیم زیاش صحبت کرده است.

 

دیدار مقابل منچستریونایتد: "دوشنبه شب ما باید به مصاف یکی از رقبای مستقیم خود برویم و من می دانم که اختلاف امتیازات می توانند تغییر کند. ما از شرایط جدول آگاهی داریم و بازی مقابل یونایتد و تاتنهام دو دیدار مهم برای چلسی خواهند بود. دوست ندارم به شکست های گذشته مقابل یونایتد نگاه کنم، زیرا دروازه چلسی به شکلی باز شد که ما علاقه ای نداشتیم. در دیدار جام اتحادیه نیز من تغییرات زیادی در ترکیب انجام دادم، این دو بازی سپری شده و ما حالا مسابقات جدیدی پیش رو داریم."

 

1464119

 

انتقال حکیم زیاش به چلسی: "من با او صحبت کرده و از اتفاقات و داستان زندگی شخصی او باخبرم. حکیم زیاش علیرغم اینکه روزهای سختی را پشت سر می گذارد، کیفیت را در زمین نشان داده و این خوب است. من از کار کردن با زیاش هیجان زده ام. من نمی خواهم حکیم زیاش را با کسی مقایسه کنم. او پای چپ فوق العاده ای دارد و بعضی اوقات در نواختن ضربه نهایی مشکل داشته ایم."

 

شرایط کپا آریزابالاگا: "واکنش او مناسب و همانگونه ای بود که من انتظار داشتم. من صحبت زیادی با کپا نداشتم و باید در مورد ترکیب تیمم تصمیم گیری کنم. برای من مهم نیست بازیکن با چه رقمی از سوی باشگاه خریداری شده و من فقط به تمرینات نگاه می کنم. من در مورد ترکیب چلسی تصمیم گیری خواهم کرد و شما نیز روز بازی متوحه خواهید شد چه کسی در ترکیب قرار می گیرد."

دیدگاه‌ها