کد خبر : 1668470 | 25 بهمن 1398 ساعت 21:01 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا: کاش این همه مساوی نمی کردیم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال اردوی دوبی برای تیمش مفید قلمداد کرده است.

آرتتا: کاش این همه مساوی نمی کردیم


به گزارش "ورزش سه"، از زمان ورود میکل آرتتا نیز شرایط آرسنال از نظر نتیجه گیری تغییر چندانی نکرده و تساوی های متوالی باعث شده توپچی ها شانس چندانی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان نداشته باشند. در آستانه دیدار مقابل نیوکاسل، میکل آرتتا مدعی شد اگر این تساوی های متوالی رقم نمی خورد حالا موقعیت تیمش در جدول بهتر بود.

 

1467358

 

میکل آرتتا گفت: "کسب سیزده تساوی قطعا باعث بروز مشکلات فراوانی برای آرسنال و رتبه این تیم شده است. تصور کنید اگر فقط شش بازی از این تعداد به پیروزی تبدیل می شدند، حالا آرسنال با دو امتیاز بالاتر از چلسی در رده چهارم قرار داشته و به دنبال سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بود که رقم خوردن این اتفاق تغییر بزرگی را برای باشگاه رقم می زد. من اطمینان دارم اردوی دوبی چه در داخل مستطیل سبز و چه بیرون زمین شرایط خوبی را برای بازیکنان بوجود آورده و چنین تنفس هایی باعث اتحاد بازیکنان می شود.

 

احتمال جدایی ستاره های جوان آرسنال؟ من از نحوه پیشرفت بازیکنان جوان بسیار خوشحالم. بخشی از این روند پیشرفت، بهبود شرایط آنها با باشگاه است، اما این باید یک روند طبیعی را دنبال کند. ادو را داریم، رائول سانلی، وینایی ونکاتشام و هس فهمی مسئولیت این امر را بر عهده دارند و من یقین دارم که وقتی بازیکنان شایسته تمدید قرارداد باشند، این اتفاق در شرایط صحیحی انجام خواهد شد."

دیدگاه‌ها