کد خبر : 1668473 | 25 بهمن 1398 ساعت 21:31 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

هانسی فلیک: رابطه ام با بازیکنان بایرن خوب است

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ رابطه اش با بازیکنان تیمش را خوب توصیف کرد.

هانسی فلیک: رابطه ام با بازیکنان بایرن خوب است

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در هفته های اخیر و سال جدید نتایج خوبی گرفته و به همین دلیل در حال حاضر در صدر جدول بوندسلیگا قرار دارد. هانسی فلیک در آستانه دیدار این هفته تیمش مقابل کلن، در مورد احتمال استفاده از اسون اولرایش به جای مانوئل نویر درون دروازه تیمش صحبت کرده است.

 

1477189

 

هانسی فلیک گفت: "ما می خواهیم همه بازیکنان حاضر در این تیم حرفی برای گفتن داشته باشند. در حال حاضر روابط بین ما این خوب است. بازیکنان رابطه خوبی با من دارند که این یک نشانه خوب و مهم است. داشتن رابطه خوب در تیم اهمیت زیادی دارد و من شرایط فعلی را رضایت بخش می بینم.

 

احتمال بازی دادن به اسون اولرایش؟ ما می توانستیم در دیدار برگشت مقابل تاتنهام در خانه به اولرایش بازی بدهیم، اما در ادامه تصمیم گرفتیم از مانوئل نویر در ترکیب استفاده کنیم. عملکرد اولرایش در تمرینات و رویکرد او قابل تقدیر است و ما این موضوع را در ذهن داریم و او از این نظر شرایط فوق العاده ای دارد. مانوئل نویر امروز در تمرینات ما شرکت کرد و همه چیز به طور عادی پیش رفت. به جز خاوی مارتینز و نیکلاس سوله، همه بازیکنان در دسترس ما قرار دارند. دیوید آلابا امروز به دلیل مشکل عضلانی استراحت کرد، اما از فردا می تواند در تمرینات حاضر شود."

دیدگاه‌ها