کد خبر : 1668567 | 26 بهمن 1398 ساعت 13:11 | 42.4K بازدید | 0 دیدگاه

فرشاد - فرزاد، زوجی که دیر شکل گرفت(عکس)

فرشاد احمدزاده وینگر جدید تیم فولاد خیلی زود دل هواداران این تیم را با نمایش جذابش، برده و در میدان درخشان ظاهر می‌شود.

به گزارش ورزش سه، تیم فولاد روز گذشته موفق شد تا در دیدار با پیکان با دو گل پاتوسی و شیمبا به پیروزی برسد تا دومین برد پیاپی این تیم به‌دست بیاید. فولاد با این سه امتیاز در جدول با 30امتیاز به رده ششم رسید.

 

یکی از نکات ترکیب نیم‌فصل دوم تیم فولاد زوج فرشاد احمدزاده و فرزاد جعفری در سمت راست این تیم است، دو بازیکنی که در مدت کم اما شناخت بسیار خوبی از یکدیگر پیدا کرده‌اند و سمت راست فولاد را قدرتمندتر کرده‌اند.

 

1478140

 

1478141

 

احمدزاده روی گل اول فولاد موثر بود و پاس به عقب وی به شیمبا و سپس از او به پاتوسی رسید تا این هافبک آفریقایی توپ را وارد دروازه آیراپتیان کند، او همچنین یک پاس گل به شیمبا داد که این مهاجم برزیلی در موقعیت آفساید توپ را وارد دروازه حریف کرد. این وینگر تازه‌وارد که خیلی زود دل هواداران فولاد را برده، در کارهای دفاعی و پوششی عملکرد خوبی داشته است.

 

فرزاد جعفری نیز که در دیدار قبل برابر شهر خودرو پس از مدت‌ها به ترکیب اصلی بازگشت، در دیدار روز گذشته به مانند دیدار با شهر خودرو درخشید. او علاوه بر حضور در کارهای هجومی در کارهای دفاعی موفق‌تر بود. مغانلو مهاجم پیکان پس از دریبل شهاب گردان در موقعیت دروازه خالی قرار داشت اما جعفری خود را به سمت توپ پرتاب کرد تا ضربه مهاجم پیکان پس از برخورد به او به کرنر برود و اینگونه یک گل برای تیمش بخرد. با ادامه درخشش این دو بازیکن در سمت راست قطعا این دو بازیکن این فرصت را دارند تا حتی اسمشان را در لیست تیم‌ملی نیز ببینند.

 

1478142

دیدگاه‌ها